Köpings-åka

Jag vill också lufta plastkossan en sväng.
När, var, hur?

Jag vill också lufta plastkossan en sväng.
När, var, hur?
tisdagar, kl 18:00 vid McDonalds :rolleyes:

Det här jag lärt mig idag om Smedis; Han verkar ha alldeles för många motorcyklar, en förkärlek till KTM, en sjujävla studio hemma!:skrämd Dessutom har han en irriterande ful kalendergrej som hänger på musen på hemsidan :D och håriga lår! :gnissla

:tummenupp

(Edit; Innan alla kommenterar min kunskap om Smedis lår så kan ni juh gå in på hemsidan o ta en titt)

tisdagar, kl 18:00 vid McDonalds :rolleyes:

Det här jag lärt mig idag om Smedis; Han verkar ha alldeles för många motorcyklar, en förkärlek till KTM, en sjujävla studio hemma!:skrämd Dessutom har han en irriterande ful kalendergrej som hänger på musen på hemsidan :D och håriga lår! :gnissla

:tummenupp

(Edit; Innan alla kommenterar min kunskap om Smedis lår så kan ni juh gå in på hemsidan o ta en titt)

Hahaha, jodu, det låret var bara en timme efter skadetillfället.
En dag senare var det blått helt och hållet.
Tack och lov gick nerven av också samtidigt som en del av lårmuskeln gick av.
Hade på grund av detta noll smärta.:tummenupp
Men håren sitter kvar...:rolleyes:

Det jag tänkte på var SGM's tanke att ta en tisdagskörning idag...
Imorgon är han ju borta ju.

mja man kanske skulle ta och toura iväg till söping

har vart borta hela dagen på mc idag o 36 mil totalt, har man tur o HSB är på bästa humör kanske man hänger på en liten kortsväng imorn(under 25 mil då då..):tummenupp

Jag planerar att komma!! (nej....jag vet vad några nu tänkte:D)Man har ju snyggat upp rettan till smedis standard och det vill man ju show off :tummenupp

Jag kommer, på en skitig Tiller :tummenupp(om jag inte hinner tvätta den imorgon på lunch)... men det e stressigt nog att bara hinna till Söööping efter jobbet! :rolleyes:
Ska bli kul att träffas igen

Hahaha, jodu, det låret var bara en timme efter skadetillfället.
En dag senare var det blått helt och hållet.
Tack och lov gick nerven av också samtidigt som en del av lårmuskeln gick av.
Hade på grund av detta noll smärta.:tummenupp
Men håren sitter kvar...:rolleyes:

Fyyy faaaaen!! :näsblod

Last edited:
Om ja inte missbrukat försöksutskrivningen allt för mycke, så borde ni kunna drabbas av en fortpelle oxå
:D

Nice tisdagssväng

Härliga vägar, trevligt resesällskap med varietat antal..vi var 12 ett tag, 3 försvann, men vid återsamling var vi 14 st..:confused:nya tillkomm under resans gång:tummenupp

Nästa för bra tempo mellan varven..jag som skulle hålla igen idag...:rolleyes:

Oti-Ängelsberg-Månsolls-Västerås, var det i den korta versionen skrivet, 22 mil:tummenupp

Trixter fixar upp bilder:)

Hoppade det sista posörfikat, då min röv ville ha mjuk soffa mot sig istället för sadel:D eller hårda trästolar på stekarfiket

Last edited:
Härliga vägar, trevligt resesällskap med varietat antal..vi var 12 ett tag, 3 försvann, men vid återsamling var vi 14 st..:confused:nya tillkomm under resans gång:tummenupp

Oti-Ängelsberg-Månsolls-Västerås, var det i den korta versionen skrivet, 22 mil:tummenupp

Trixter fixar upp bilder:)

DVD!

Ska bara räkna ut hur fan man gör... :confused:

Men det var så jäkla skönt, en bra tur tycker jag!!! Jäkligt nice! Tempot hem var högt för min del, rena rama lång-touring-wanna-be-hayabusa-kille typ!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT