Köpings-åka

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
25 kW rör på sig rätt bra nuförtiden? :hihi

Gabor - Mes! Du fick nog helt enkelt inte för HSB? :D ;)

/J - som skall investera i rigid-urdragare i'möra, piss, piss, piss (trött bult som gått av till kraschpucken, är inte det lite ironiskt? ).
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
:D och du gasade av pucken i din iver att hänga av 25 kw ? :D

25 kW rör på sig rätt bra nuförtiden? :hihi

Gabor - Mes! Du fick nog helt enkelt inte för HSB? :D ;)

/J - som skall investera i rigid-urdragare i'möra, piss, piss, piss (trött bult som gått av till kraschpucken, är inte det lite ironiskt? ).
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
25 kW rör på sig rätt bra nuförtiden? :hihi

Gabor - Mes! Du fick nog helt enkelt inte för HSB? :D ;)

/J - som skall investera i rigid-urdragare i'möra, piss, piss, piss (trött bult som gått av till kraschpucken, är inte det lite ironiskt? ).


Man skulle varit muslim för då hade man kunnat både bestämma och haft klänning på sig och ingen hade tyckt det var något konstigt med det:D

Lite ironi är det ju att det som skall skydda och hålla bäst går sönder utan att den ens har blivit ansatt!!!! Måste vara något italienskt påhitt:hihi Du finner nog råd hur du ska fixa det här jerry:tummenupp
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Man skulle varit muslim för då hade man kunnat både bestämma och haft klänning på sig och ingen hade tyckt det var något konstigt med det:D

Lite ironi är det ju att det som skall skydda och hålla bäst går sönder utan att den ens har blivit ansatt!!!! Måste vara något italienskt påhitt:hihi Du finner nog råd hur du ska fixa det här jerry:tummenupp

... :brinnerup det ser ut att vara en japansk bult! :eek: :D Ser exakt ut som något på en skramlaha... :gnissla

O-billig superduperurdragar-set från Rigid införskaffad via Tools, och ny frisk, svensk kvalitetsbult införskaffad - får se ifall man får till det ikväll.

/J
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
... :brinnerup det ser ut att vara en japansk bult! :eek: :D Ser exakt ut som något på en skramlaha... :gnissla

O-billig superduperurdragar-set från Rigid införskaffad via Tools, och ny frisk, svensk kvalitetsbult införskaffad - får se ifall man får till det ikväll.

/J

Du planerar väl att mecka i garaget med de nya leksakerna...annars är det inte lite kinky:D
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
snart är det tisdagsåka och vem har skaffat ett nytt batteri till den?? Japp du tänkte rätt!! Inga fler racemässiga springstarter för mig igen:tummenupp Nu behövs det bara lite väder så är tisdagsåkat ett faktum!!
 

SiNteX

Evil Twin
Gick med
4 Jan 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
-----
Min styrdämpare har klappat ihop, dragit sin sista suck, kastat in handduken.... aja; Ni fattar. Monterade bort den och grät en smula men det ser ändå ut som att jag kan dyka på på tis, kl 18 vid Donken. Eftersom jag inte känner en kotte så blir juh det spännande :3freak :banana
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kul SiNteX! ...jag har lite otäcka förkylningsvibbar, men hojsuget kommer krypande tillbaka, och fika är ju alltid gott, dyker nog upp jag med imorgon. :)

/J
 

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
snart är det tisdagsåka och vem har skaffat ett nytt batteri till den?? Japp du tänkte rätt!! Inga fler racemässiga springstarter för mig igen:tummenupp Nu behövs det bara lite väder så är tisdagsåkat ett faktum!!


...och jag åker och fixar skruv åt mitt elände till hoj idag så jag oxå kan vara med - för en gångs skull!!!:hihi :banana
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
...och jag åker och fixar skruv åt mitt elände till hoj idag så jag oxå kan vara med - för en gångs skull!!!:hihi :banana

Jag skall tanka och smörja upp idag med så att det bara blir till att svida på sig extra skinnet och hell-mutten stort fånigt leende och mobben i innerfickan:banana

Min styrdämpare har klappat ihop, dragit sin sista suck, kastat in handduken.... aja; Ni fattar. Monterade bort den och grät en smula men det ser ändå ut som att jag kan dyka på på tis, kl 18 vid Donken. Eftersom jag inte känner en kotte så blir juh det spännande :3freak :banana

Men när du vaknar upp onsdag så har du ju gjort nya bekantskaper :tummenupp
 
Last edited:

evis

jag VET att MöRDartJyvar finns i sura...
Gick med
13 Jul 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1 -03
Jag skall tanka och smörja upp idag med så att det bara blir till att svida på sig extra skinnet och hell-mutten stort fånigt leende och mobben i innerfickan:banana

får du för hsb??? :3freak
 

Koktkorv

Mördartjyvar finns dom ?
Gick med
19 Apr 2008
Ort
Köping
Hoj
Yamaha R1
Väder ??? Är väder och HSB samma sak :va

snart är det tisdagsåka och vem har skaffat ett nytt batteri till den?? Japp du tänkte rätt!! Inga fler racemässiga springstarter för mig igen:tummenupp Nu behövs det bara lite väder så är tisdagsåkat ett faktum!!

Du kommer att känna dig hur välkommen som helst :D vi är mer eller mindre lika galna som vi låter här :D :tummenupp

Min styrdämpare har klappat ihop, dragit sin sista suck, kastat in handduken.... aja; Ni fattar. Monterade bort den och grät en smula men det ser ändå ut som att jag kan dyka på på tis, kl 18 vid Donken. Eftersom jag inte känner en kotte så blir juh det spännande :3freak :banana
 
Last edited:

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jag skall tanka och smörja upp idag med så att det bara blir till att svida på sig extra skinnet och hell-mutten stort fånigt leende och mobben i innerfickan:banana

får du för hsb??? :3freak

Nej men hon kan aldrig springa ifatt om jag startar lite inkognito i garget:squid :hihi
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Fyllevingel i helgen? :D



Ja, numera kan du ju starta utan att behöva löpträna lite först. :D

/J

Mitt illamående gick över..var väl säkert karusellresan i igår som gjorde det, tänkte nästan föreslå denna rutt till på tisdag med, så får vi se om det var verkliga orsaken till huvudvärken:D

Köping-Kungsör-St Sundby-mot Katrineholm-In vid Bie och ta oss den vägen till korset där man kan svänga vänster mot Hälleforsnäs, där börjar en kurvorgasm utan dess lika på en liten fin OCH slät asfalt, där vissa kurvor hugger sig själv i rumpan kuperat dessutom som en blandning av Slingerbulten och Käglan:) fin landsväg sista biten in mot Hälleforsnäs, sen kan vi ta väg 214 till Vänster så kommer vi till julitakorset, sen om vi tar Kungsör eller över västermo hem.
 
Last edited:
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top