Köper du en ny eller beg hoj nästa år

Jag

• Antal röstningar
    0
GSXR1100R skrev:
Jag funderar på att sälja Missilen och skaffa en nyare & mera lättkörd rejshoj.

Du kan ju köpa min välpreppade GSXR1000. Lägg av med 750 snacket det är för smått.
Stora grejer till gamla grabbar skall det va, du måste ju kompensera för din ålder på nåt sätt.

Blir nog en lagom preppad 1000 -05:a för mej. Vet inte förns i feb/mar vad det blir för märke :)

Last edited:
Jag ska ha begagnat...fast ingen aning om vad... :confused:

Ska bli min första hoj :banana hipp hurra! så jag tänker inte köpa nått alltför dyrt och svårkört till att börja med. Men sen när jag har skrapat klart mina patellor och lagt hojen färdigt, förhoppningsvis!, så ska jag ha en ny fin hoj... :squid

...och efter jag har vunnit på lotto också för den delen.. :rolleyes:

Har inte råd att köpa varken ny eller begagnad hoj, men det för att jag fick sån snuskigt billig försäkringspremie på den jag har... Blir byte när man ska ha "for race only", men de e inte nästa år iaf... ;)

Kan hända att en viss kåpräser försvinner dock...

Flong nytt för första gången. Kwack ZX6RR -05. Mumma! :)

Så fort någon nappar på köpa min Duke så blir det ny planer. Har dock inte bestämt vad det blir.

Antigen en rhoj typ gsx, cbr eller r1.
Eller så gör vi en supermotard satsning och skiter i att harva runt på vägen och bekymra sig över försäkringspremier, polisen och medtrafikanter.

Vi får se ! Men det kommer garanterat bli en ny säsong med en massa hojåka :banana

Funderar på att ta med mig hem en ny 05 gsxr 750 från staterna när man kommer tillbaka till sverige nice :D sen ska det bli åka av

Mulles skrev:
Du kan ju köpa min välpreppade GSXR1000. Lägg av med 750 snacket det är för smått.
Stora grejer till gamla grabbar skall det va, du måste ju kompensera för din ålder på nåt sätt.

Blir nog en lagom preppad 1000 -05:a för mej. Vet inte förns i feb/mar vad det blir för märke :)
Pris :)

Det blir en gixxer 1000 ´05 med den här färgen som finns på bild :tungan
Nu när jag fått sålt min 01:a gixxer så finns det inga hinder längre :banana

Bifogat

• gixxer 05 snett fram svart_mindre.jpg
    gixxer 05 snett fram svart_mindre.jpg
    92.6 KB · Visningar: 50
Gixxer 4 ever

-05 Gixxer 1000 blir det. Gamla -02an hittade annan lekkompis nu på höstkanten. :tummenupp

Så fort jag har sålt min RGV så skall ja köpa mig en 600 att köra Rookie 600 med, gott mos!
En R6 eller GSX-R 600 är de som ser mest intressanta ut...
Kommer dock sakna min RGV, och att ha en hoj att köra på gatan med...får se om det kan lösas...
Skall iaf. bli gott med en ny hoj! :tummenupp

McFille skrev:
Så fort jag har sålt min RGV så skall ja köpa mig en 600 att köra Rookie 600 med, gott mos!
En R6 eller GSX-R 600 är de som ser mest intressanta ut...
Kommer dock sakna min RGV, och att ha en hoj att köra på gatan med...får se om det kan lösas...
Skall iaf. bli gott med en ny hoj! :tummenupp
Köp Åsas så kan du köra både och....

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion