GSXR1100R
The older i get the faster i was
Eller harvar du omkring med din gamla hoj ett år till
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag funderar på att sälja Missilen och skaffa en nyare & mera lättkörd rejshoj.Tom skrev:Planen är att sälja av några stycken, sen får man se om man säljer alla och skaffar nytt eller behåller någon av de skrothögarna man har.
Du har garanterat att du ALDRIG ska sälja en hoj.GSXR1100R skrev:Jag funderar på att sälja Missilen och skaffa en nyare & mera lättkörd rejshoj.
Va faen, det har du ju gjort precis hela året sen du åkte min hoj. Det e bara att göra det, du skulle köpt min hoj ju, nu e det för sent.GSXR1100R skrev:Jag funderar på att sälja Missilen och skaffa en nyare & mera lättkörd rejshoj.
Men jag kan ju inte hantera Missilen, den är för elak att köra, jag vill ha en otrimmad nyare standard 750 som går att svänga med.valmers skrev:Du har garanterat att du ALDRIG ska sälja en hoj.![]()
Vi köpte ju Chrilles GSXR750-00 men den har vi som ERF hoj delat på 3 förare, plötsligt känns Missilen inte lika rolig att köra med, speciellt inte på Knudan & SRW.alakhai skrev:Va faen, det har du ju gjort precis hela året sen du åkte min hoj. Det e bara att göra det, du skulle köpt min hoj ju, nu e det för sent.![]()
Du är bara feg. Dessutom har du en nyare 750 redan.GSXR1100R skrev:Men jag kan ju inte hantera Missilen, den är för elak att köra, jag vill ha en otrimmad nyare standard 750 som går att svänga med.
Jag har bara 1/3 dels nyare hojvalmers skrev:Du är bara feg. Dessutom har du en nyare 750 redan.
Sälj Missilen till Mavve; säg att det är en 750RRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Jo, han kör glassbil och tjänar 50 lök i månaden.GSXR1100R skrev:Jag har bara 1/3 dels nyare hojMavve har väl inga pengar.
GSXR1100R skrev:Jag har bara 1/3 dels nyare hojMavve har väl inga pengar.
GSXR1100R skrev:Jag funderar på att sälja Missilen och skaffa en nyare & mera lättkörd rejshoj.
Jag behöver ingen gatreggad hoj, jag törs inte köra i trafiken med dödsraketer, provade Bingos GSXR750-04 på gatan och fick en nära döden upplevelse.Magnus skrev:Skall köpa en beg R600 räser så fort 750 är såld.
Köp min så har du 4/3 GSXR750... och nej jag vill INTE köpa missilen![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |