roadräser
Kör fort på allt!!
Tjena
Tycker det är rätt mycket hets om det här med service-intervaller, missförstå mig inte nu det är viktigt som f-n men man ska inte stirra sig blind på det, vad jag menar är att om man ligger å tokdrar en fyrtaktare runt stoppet är det j-t viktigt å ha koll på motorn, (jag vet, har kört 250 4-takt cross stoppet ligger runt 13k rpm) kollar man bara ventilspel rätt ofta är det lugnt, kolla kolven runt hundra tim. Om man inte ligger runt stoppet hela tiden som på en cross (eller bankörning alltså motard) så tycker inte jag man ska stirra sig blind på service-intervaller, man är ju ändå rätt noga med sin bäbis så man har ju koll så den mår bra.
Menar inte på ngt sätt att man ska skita i service men hittar du en cykel som passar en och man tycker den är fräck som f-n så ska man köpa den
kul iofs kul å höra vad alla andra tycker
Har precis bytt bort min sx-f250 till en 525 exc med motardskoj, fy f-n vad skoj jag ska ha
Men å andra sidan vad vet jag
Tycker det är rätt mycket hets om det här med service-intervaller, missförstå mig inte nu det är viktigt som f-n men man ska inte stirra sig blind på det, vad jag menar är att om man ligger å tokdrar en fyrtaktare runt stoppet är det j-t viktigt å ha koll på motorn, (jag vet, har kört 250 4-takt cross stoppet ligger runt 13k rpm) kollar man bara ventilspel rätt ofta är det lugnt, kolla kolven runt hundra tim. Om man inte ligger runt stoppet hela tiden som på en cross (eller bankörning alltså motard) så tycker inte jag man ska stirra sig blind på service-intervaller, man är ju ändå rätt noga med sin bäbis så man har ju koll så den mår bra.
Menar inte på ngt sätt att man ska skita i service men hittar du en cykel som passar en och man tycker den är fräck som f-n så ska man köpa den

Har precis bytt bort min sx-f250 till en 525 exc med motardskoj, fy f-n vad skoj jag ska ha

Men å andra sidan vad vet jag
