Köpa ställ

per.b79

mycket vill ha mer
Gick med
30 Oct 2003
Hoj
Söker billig R1a -02
Har en liten fundering på om man tjänar nått på att köp skinnställ på mc-mässan, eller om man lika bra kan köpa det i butiken?

per.b79 skrev:
Har en liten fundering på om man tjänar nått på att köp skinnställ på mc-mässan, eller om man lika bra kan köpa det i butiken?

Förra gången det var i Älvsjö så var det inte billigt!
Trotts att Lelles hade 10% så var en annan Mc handlare billigare ordinarie pris..(Mc-Hörnan,Södertälje)

Sen att jag köpte när de hade utförsäljning på fjolårets grejer och fick 25% är ju inte fel.. Om man inte absolute ska ha det senaste...

//Lännström

Jag tjänade mer på att handla i butiken än på någon mässa. (Köpte årets grejjer) Hos Lelles iaf..

Skinn

Louis har höstrea, under 2000:- för hela stället med CE skydd och knäpuckar. Märket vete tussan va det var för nått, Probiker tror jag. Vanuchi fanns det nåt ställ som hette. Såg riktigt bra ut men var dyrare, ca 2800:-.

RW skrev:
Louis har höstrea, under 2000:- för hela stället med CE skydd och knäpuckar. Märket vete tussan va det var för nått, Probiker tror jag. Vanuchi fanns det nåt ställ som hette. Såg riktigt bra ut men var dyrare, ca 2800:-.

Vart ligger Louis då?

Jag har sett att dom rear ut en massa ställ nu,men ska jag köpa ett till våren endå?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park