Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zormin skrev:Är det någon som vet vart man kan köpa spelmarker? Det skulle vara lite fräckare om man hade lite riktiga grejor när man lirade poker med polarna...
En komiker i min tråd. Vad gör du här?Kamikaze kid skrev:Lira med Femhundringar....
Hur mer "riktigt" kan det bli?![]()
Zormin skrev:En komiker i min tråd. Vad gör du här?
Inga pengar kvar till krogen!
Så jag får sitta här å va rolig istället...![]()
Stackars er!![]()
Närmsta krog vill nog gärna att man löser in dem också. Ey, pulver!kajlyl skrev:Gå till närmaste krog och köp domvisst de e dyr men va fan
kan iof va rätt ok om man köper femmor för några hundra(fan jag hade nästan nått seriöst o komma med)
Zormin skrev:Är det någon som vet vart man kan köpa spelmarker? Det skulle vara lite fräckare om man hade lite riktiga grejor när man lirade poker med polarna...
Zormin skrev:Närmsta krog vill nog gärna att man löser in dem också. Ey, pulver!
Vi hittade marker på www.scandinavianpoker.com efter mycket letande. Nu är massa marker beställda. Det blir asfett!
Vi satsade på de lite dyrare för 4kr. De vita eller röda grejorna som kostade 250kr för 100st såg förjävligt plastiga ut.Zigge skrev:Ett tips: Köp inte billigaste shit i plast.
Blir väl en eller ett par gånger i månaden hos nån i kompisgänget. Knektöppning, ett byte och en (1) kronas insats är det som gäller. Den låga insatsen beror på att vi vill behålla vänskapen med varandra.Zigge skrev:Förresten, när, var och hur brukar ni lira?
Får väl skylla på att vi fortfarande är en smula slitna från nyårskryssningen till Helsingfors...Zigge skrev:En riktig pokerkväll slutar dessutom inte innan 00:14. Aldrig.
Zormin skrev:Vi satsade på de lite dyrare för 4kr. De vita eller röda grejorna som ostade 250kr för 100st såg förjävligt plastiga ut.
Zormin skrev:Blir väl en eller ett par gånger i månaden hos nån i kompisgänget. Knektöppning, ett byte och en (1) kronas insats är det som gäller. Den låga insatsen beror på att vi vill behålla vänskapen med varandra.![]()
Zormin skrev:Får väl skylla på att vi fortfarande är en smula slitna från nyårskryssningen till Helsingfors...![]()
mojo.. det vill dem nog, men det är väl inget som hindrar dig från att gå hem med dem, du har ju köpt dem... troligen gör de bara vinst på att du tar med dem hemZormin skrev:Närmsta krog vill nog gärna att man löser in dem också. Ey, pulver!
Vi hittade marker på www.scandinavianpoker.com efter mycket letande. Nu är massa marker beställda. Det blir asfett!
kajlyl skrev:mojo.. det vill dem nog, men det är väl inget som hindrar dig från att gå hem med dem, du har ju köpt dem... troligen gör de bara vinst på att du tar med dem hem![]()
Skalman skrev:...
Förresten, ni som läser aftonbladet. För nån vecka sen var det en pokerartikel om "kalle" som vunnit miljoner på nätet. Ni vet att han kommer från Linköping va?
Zigge skrev:Visst, när man för 3-4 år sedan spelade med honom för kaffepengar hade man inte direkt väntat sig detta...fränt är det! Och avundsjuk blir man!![]()
Var på nätet spelar du själv? För jag antar att du gör det...?
Nick?
Hum, har för mig att jag stött på en Skalman på ngt ställe, men det kan ju finnas fler...![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |