MatteKholm
Stolt tröjjjjbärare.
Har en helt original VTR1000F som låter för lite, så var på jakt efter billigt slipon. Hittade dominator.pl, där 2st till min hoj kostar 210£. Sjukt billigt ju, men är det för billigt? Någon som handlat där?
Fast vem vill ha en billjuddämpare till en VTF1000F..?Detta är billigt !
Finns en hoj på SH , en GSX-R 1000 med turbo som har en sådan efter turbon.
Men ändå är det just det... Hur mycket du än sminkar grisen så är det ju ändå bara en billjuddämpare...Det står inte att det är billjuddämpare på dom !
Vad tycker ni ? #65
https://www.sporthoj.com/forum/threads/gsx-r-1000-k5-turbo.282483/page-4
HejHar en helt original VTR1000F som låter för lite, så var på jakt efter billigt slipon. Hittade dominator.pl, där 2st till min hoj kostar 210£. Sjukt billigt ju, men är det för billigt? Någon som handlat där?
Och vad är problemet ?Men ändå är det just det... Hur mycket du än sminkar grisen så är det ju ändå bara en billjuddämpare...
Beror nog på montören. Hittade inte en negativ kommentar i KB's tråd till ljuddämparen.
Alla gillar vi annorlunda men om valet vore mellan en billig hojljuddämpare och en billig billjuddämpare så skulle jag välja den som är anpassad för hojar alla dagar i veckan.Beror nog på montören. Hittade inte en negativ kommentar i KB's tråd till ljuddämparen.
Men du kanske inte var binär på den tiden ?
Vilket i så fall förklarar saken.
Den lille med 50 mm anslutningar ska jag nog fanken montera på Intrudern, bara för att...En billjuddämpare är ful på en hoj...
Billigaste de har:Den lille med 50 mm anslutningar ska jag nog fanken montera på Intrudern, bara för att...
Den rostfria 51'an är både kort och smäcker. Polarns TIG får sköta anpassningen.Kommer lyfta utseendet på Intruder rejält ?
Skall man börja svetsa i dem är det ju en annan sak. Då kan man ju skapa lite det man vill med vilken dämpare man vill. Fast det krävs ju att man har tillgång till TIG och en flaska ren argon samt glöm inte rotstödet så man slipper att det ruttnar innifrån.Den rostfria 51'an är både kort och smäcker. Polarns TIG får sköta anpassningen.
Då letar du dåligt, de har 3 varianter, alla är lowmount (original).Mock up-bilderna var roligast!
Har inte testat Dominator, men verkar ju vara prisvärt. Letade lite, men hittade inte till vtr 1000, är det high mount eller low mount som original?
En Google-Fu löste det, märkligt när sidornas egna sökmotorer är så mycket sämre än Google. Personligen gillar jag high mount, men tjöp tjöp!Då letar du dåligt, de har 3 varianter, alla är lowmount (original).
Haha, ja. Jag är närmare 50, utseendet tycker jag duger, men ljudet är för lågt nu. Börjar nog bli döv. Kanske blir det till nästa år.En Google-Fu löste det, märkligt när sidornas egna sökmotorer är så mycket sämre än Google. Personligen gillar jag high mount, men tjöp tjöp!
Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!
Yamahas fabriksteam i Rally... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!
Årets BikeDagar har precis ... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Biljettförsäl... |
|
Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024
Nu är ägare av Husqvarna No... |
|
Peter kör nya Svartpilen 801
Bara några kilometer från a... |
|
En helt ny Husqvarna!
Bara några kilometer från a... |
|
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024
För sjunde gången i ordning... |
|
Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat
Screenshot Nu har biljet... |
|
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024
Husqvarna TREK 2024 –... |