Köpa Slipon från Usa?

ipil

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Röd Kryssnings missil :)
Är på tok jakt efter ett par väljudande Titanium slipon till min vtr firestorm. Tycker dock att det är lite dyrt i sverige så jag sneglar lite åt våra grannar på andra sidan Atlanten... kanske man skulle passa på nu när dollarn är hyffs låg. Är det någon som har tips hur man ska gå till väga och alternativt någon nice site?

Köpa delar i USA

Kolla på www.ebay.com om det du söker finns där, nya prylar ligger många gånger under halva priset i Sverige inkl.frakt. Säkrast är att handla via firmor som säljer prylar på ebay.

ipil skrev:
Är på tok jakt efter ett par väljudande Titanium slipon till min vtr firestorm. Tycker dock att det är lite dyrt i sverige så jag sneglar lite åt våra grannar på andra sidan Atlanten... kanske man skulle passa på nu när dollarn är hyffs låg. Är det någon som har tips hur man ska gå till väga och alternativt någon nice site?
Kollar själv efter blås till min hoj från USA. Men frågan är om det blir så mycket billigare än i Sverige. Jag har bla kollat med Indysuperbikes och Hardracing.

Det jag kollat på är ett akra slipon till min zx-6r -05

Pris USA= $489 (blås) + $85 (frakt) + $35 (deras bank avgift) + 25% (moms som de inte verkar vilja trolla bort) = 5300 skr

Pris i Sverige = 5700 skr

Känns knappt att det är lönt att köpa från staterna eller någon känner till något bra knep?

be dem skicka det via posten så kan du slippa momsa för det

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...