Köpa skinnställ i Stockholm

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hej!

Dags att handla ett skinnställ och undrar om nån kunda hjälpa mig och säga några affärer i stockholm (helst södra).

Har redan sökt utan resultat båda hära och på google, dock så är jag inte bäst på söka.

TAcksam för hjälp

Ha :) re bra

Annars e lelles i uppsala kanon!:tummenupp
De har ett enormt urval o bra personal.
Men de e ju inte direkt södar om Sthlm...:rolleyes:

jag blev visst nr:2:)
Kosta på en resa till lelles i uppsala ist, de har en rea-avdelning större än de flesta affärers ordinarie utbud:tummenupp

Last edited:
Bullfighter på Västmannagatan vid Odenplan verkar har rätt ok grejjer till bra pris.

Hej!

Dags att handla ett skinnställ och undrar om nån kunda hjälpa mig och säga några affärer i stockholm (helst södra).

Har redan sökt utan resultat båda hära och på google, dock så är jag inte bäst på söka.

TAcksam för hjälp

Ha :) re bra

Mc-Varuhuset har väldigt trevlig personal.. :)

Ok, tack för svaren :tummenupp

Såg att det fanns någon billig tysk sida fc-moto ska kanske beställa därifrån, men måste test först

Tack igen :)

mlol.de! tusenlappar billigare än i sverige och snackar du pris lite artigt via mail så kommer du kunna spara ett gäng hundralappar extra på stället.

Säger samma sak...Lelles i Uppsala har det absolut största sortimentet, bra priser o servicen äger!
Kan påpeka att när jag var där o ville ha ett ryggskydd av ett visst märke som tyvärr var slut ( i min storlek).
Så säger damen i kassan -Ta ett annat ryggskydd av oss här...så kör du på det tills vi får in det du vill ha i din storlek. Vill inte att du kör utan. O så är det bara att lämna tillbaka det du lånade när du kommer in för att hämta ditt.

Det är service!!!

Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...