Köpa skinnställ i Stockholm

БОБАН

Ny medlem
Gick med
8 Jul 2006
Hoj
Husaberg FS 650 -07, Aprilia RS 125 -03
Hej!

Dags att handla ett skinnställ och undrar om nån kunda hjälpa mig och säga några affärer i stockholm (helst södra).

Har redan sökt utan resultat båda hära och på google, dock så är jag inte bäst på söka.

TAcksam för hjälp

Ha :) re bra

Annars e lelles i uppsala kanon!:tummenupp
De har ett enormt urval o bra personal.
Men de e ju inte direkt södar om Sthlm...:rolleyes:

jag blev visst nr:2:)
Kosta på en resa till lelles i uppsala ist, de har en rea-avdelning större än de flesta affärers ordinarie utbud:tummenupp

Last edited:
Bullfighter på Västmannagatan vid Odenplan verkar har rätt ok grejjer till bra pris.

Hej!

Dags att handla ett skinnställ och undrar om nån kunda hjälpa mig och säga några affärer i stockholm (helst södra).

Har redan sökt utan resultat båda hära och på google, dock så är jag inte bäst på söka.

TAcksam för hjälp

Ha :) re bra

Mc-Varuhuset har väldigt trevlig personal.. :)

Ok, tack för svaren :tummenupp

Såg att det fanns någon billig tysk sida fc-moto ska kanske beställa därifrån, men måste test först

Tack igen :)

mlol.de! tusenlappar billigare än i sverige och snackar du pris lite artigt via mail så kommer du kunna spara ett gäng hundralappar extra på stället.

Säger samma sak...Lelles i Uppsala har det absolut största sortimentet, bra priser o servicen äger!
Kan påpeka att när jag var där o ville ha ett ryggskydd av ett visst märke som tyvärr var slut ( i min storlek).
Så säger damen i kassan -Ta ett annat ryggskydd av oss här...så kör du på det tills vi får in det du vill ha i din storlek. Vill inte att du kör utan. O så är det bara att lämna tillbaka det du lånade när du kommer in för att hämta ditt.

Det är service!!!

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...