Förlåt att jag klipper..det var långt men jag försäkrar dig att jag läste noga. INget...INGET av det du skriver om är GRATIS...om du tänker efter. Vad kostar bra revbensspjäll..plus en najs grill..på en najs veranda ? Tror du att du får ett bra sällskap om du är en arbetslös drönare..hardly, med all respelt tänk efter. Fridyka ? Gratis ? Var någonstans ? Hur tar du dig dit.gratis..med bra sällskap...och äter bra T bone efter..? Fö heter det inte cyklop längre ..
... Maten är nog knappas gratis...och omgivingen du lagar den i...prylar du använder för att laga den på..ALLT..TUTTI ingår i uppplevelsen. Vin talar jag inte ens om...Tänk lite extra så kommer du till slutsats att ALLT du verkligen uppskattar och KÄNNER är gratis kostar en jävla massa i själva verket. Frisk luft..för mina ungar är INTE gratis ens, jag måste ju betala ett fett underhåll så att deras mamma kan bo långt ifrån skitområde med trafik, motorväg i närheten osv. Tänk lite..räkna lite och du inser att ALLT som gör livet värt att leva kostar. Vad kostar Bromhults...och en jävla bra Avocado. Kom igen mannen...även om vi njuter av olika saker måste du vara medveten att dina matvanor är något ingen drönare kan unna sig. Så enkelt är det.
Bästa grillen jag haft var en delad oljetunna med vinkelslip, stockar från skogen och satan vilken glöd det blev

Hur många mil har du kört med hojarna i år? Hur bred är fegisranden?