BetterBoobies
Ny medlem
nte högaktuellt men till nästa sommar tänkte jag byta ut min nuvarande hoj. Velar lite mellan olika typer av hojar men har väl försökt begränsa mitt val till ett par modeller och är intresserad av era åsikter och erfarenheter kring nedanstående modeller.
Pris och försäkringspremie begränsar mina val till viss del.
- Honda CB 600 Hornet. 98-02
- Honda VFR 750. 94-98
- Suzuki SV 650. 98-04
- Suzuki GSF 600 Bandit. 96-04
- Yamaha FZS 600 Fazer. 98-02
Har idag en Suzuki GSX 600 F från 97 som duger i sommar men det var lite av ett impulsköp eftersom jag bara ville ha en billig hoj att åka på.
Till nästa sommar blir det något mer genomtänkt som jag förhoppningsvis kan behålla i några år.
Bara skjut på med åsikter och erfarenheter om/av dessa hojar främst. Eller om ni är sålda på nån annan hoj så övertyga mig!
F.ö. så har jag åkt hoj i 2 år så jag är relativt grön fortfarande. Tar min behörighet A i sommar efter två år med A2 men räknar inte med att det blir några problem.
Pris och försäkringspremie begränsar mina val till viss del.
- Honda CB 600 Hornet. 98-02
- Honda VFR 750. 94-98
- Suzuki SV 650. 98-04
- Suzuki GSF 600 Bandit. 96-04
- Yamaha FZS 600 Fazer. 98-02
Har idag en Suzuki GSX 600 F från 97 som duger i sommar men det var lite av ett impulsköp eftersom jag bara ville ha en billig hoj att åka på.
Till nästa sommar blir det något mer genomtänkt som jag förhoppningsvis kan behålla i några år.
Bara skjut på med åsikter och erfarenheter om/av dessa hojar främst. Eller om ni är sålda på nån annan hoj så övertyga mig!
F.ö. så har jag åkt hoj i 2 år så jag är relativt grön fortfarande. Tar min behörighet A i sommar efter två år med A2 men räknar inte med att det blir några problem.