Köpa minimoto från PBU!

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Tja på er!
Är det någon mer än jag som beställt minimoto från PBU (pocketbikesunlimited.com)
Hur länge fick ni vänta och hur mycket fick ni betala i frakt?
jag har fått ett mejl där dom vill ha 4700:- i frakt till sverige:näsblod
det kommer jag fan inte att betala... hoppas man kan få tillbaka pengarna man har betalat!

mvh//PB

Liten fråga bara, varför beställer du en hoj från USA när det finns samma saker här hemma eller i alla fall i Europa?

/7an

Liten fråga bara, varför beställer du en hoj från USA när det finns samma saker här hemma eller i alla fall i Europa?

/7an

Den hojen jag beställde har jag inte hittat i Sverige och dom ända som säljer trim till dom luftkylda kineserna är superbilligt.se vad jag vet... Så PBU har ju ganska mycket mer och lite fränare trimdelar...
Länka gärna till firmor häri sverige som säljer trimdelar och hojjar häri Sverige som jag missat :)

//PB

Vilken av hojarna beställde du? Bara så jag kan hjälpa dig och söka. Finns det inte i sverige så har dom det garranterat i Tyskland, och då blir frakten lite billigare.

/7an

Vilken av hojarna beställde du? Bara så jag kan hjälpa dig och söka. Finns det inte i sverige så har dom det garranterat i Tyskland, och då blir frakten lite billigare.

/7an
tjenare en sån här beställde jag:
http://www.pocketbikesunlimited.com/RS3-REAR-SUSPENSION-CAG.html

Men funderar på att satsa på en vattenkyld nu istället men länka gärna en massa sidor med delar och trim och hojjar här i sverige och i tyskland då och liknande kanske ännu närmare än tyskland :)

tack så jätte mycket!

mvh//PB

Det är en 14E som är omgjord så att det är lite fjädring där bak.... Inte för att jag vet vad du kommer och ha för nytta av fjädringen men.

Ang länkar så är det inte så populärt och slänga ut det här, men ändra inställningen på google under sökspråk till tyska och sök på pocketbike så dyker det upp en hel del. Dock inge som har så mycke trim som PBU. Men och andra sidan så är det att kasta pengarna i sjön och försöka trimma en sån luftkyld motor. Bättre och lägga pengar på en vattenkyld och besöka nån av banorna där vi tränar/tävlar i minimoto.

Har du fler frågor så bara hör av dig.

/7an

Det är en 14E som är omgjord så att det är lite fjädring där bak.... Inte för att jag vet vad du kommer och ha för nytta av fjädringen men.

Ang länkar så är det inte så populärt och slänga ut det här, men ändra inställningen på google under sökspråk till tyska och sök på pocketbike så dyker det upp en hel del. Dock inge som har så mycke trim som PBU. Men och andra sidan så är det att kasta pengarna i sjön och försöka trimma en sån luftkyld motor. Bättre och lägga pengar på en vattenkyld och besöka nån av banorna där vi tränar/tävlar i minimoto.

Har du fler frågor så bara hör av dig.

/7an

hittade lite grann i tyskland men ändå inte så jätte mycket ...
skicka gärna ett pm med lite länkar :)

mvh//PB

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey