Köpa minimoto från PBU!

Mr.PB

pbracing.se
Gick med
19 Oct 2005
Ort
Örebro och i garaget
Hoj
RS125jr,Fiddy,Workz Midsize , Minimoto
Tja på er!
Är det någon mer än jag som beställt minimoto från PBU (pocketbikesunlimited.com)
Hur länge fick ni vänta och hur mycket fick ni betala i frakt?
jag har fått ett mejl där dom vill ha 4700:- i frakt till sverige:näsblod
det kommer jag fan inte att betala... hoppas man kan få tillbaka pengarna man har betalat!

mvh//PB
 
Liten fråga bara, varför beställer du en hoj från USA när det finns samma saker här hemma eller i alla fall i Europa?

/7an
 
Liten fråga bara, varför beställer du en hoj från USA när det finns samma saker här hemma eller i alla fall i Europa?

/7an

Den hojen jag beställde har jag inte hittat i Sverige och dom ända som säljer trim till dom luftkylda kineserna är superbilligt.se vad jag vet... Så PBU har ju ganska mycket mer och lite fränare trimdelar...
Länka gärna till firmor häri sverige som säljer trimdelar och hojjar häri Sverige som jag missat :)

//PB
 
Vilken av hojarna beställde du? Bara så jag kan hjälpa dig och söka. Finns det inte i sverige så har dom det garranterat i Tyskland, och då blir frakten lite billigare.

/7an
 
Vilken av hojarna beställde du? Bara så jag kan hjälpa dig och söka. Finns det inte i sverige så har dom det garranterat i Tyskland, och då blir frakten lite billigare.

/7an
tjenare en sån här beställde jag:
http://www.pocketbikesunlimited.com/RS3-REAR-SUSPENSION-CAG.html

Men funderar på att satsa på en vattenkyld nu istället men länka gärna en massa sidor med delar och trim och hojjar här i sverige och i tyskland då och liknande kanske ännu närmare än tyskland :)

tack så jätte mycket!

mvh//PB
 
Det är en 14E som är omgjord så att det är lite fjädring där bak.... Inte för att jag vet vad du kommer och ha för nytta av fjädringen men.

Ang länkar så är det inte så populärt och slänga ut det här, men ändra inställningen på google under sökspråk till tyska och sök på pocketbike så dyker det upp en hel del. Dock inge som har så mycke trim som PBU. Men och andra sidan så är det att kasta pengarna i sjön och försöka trimma en sån luftkyld motor. Bättre och lägga pengar på en vattenkyld och besöka nån av banorna där vi tränar/tävlar i minimoto.

Har du fler frågor så bara hör av dig.

/7an
 
Det är en 14E som är omgjord så att det är lite fjädring där bak.... Inte för att jag vet vad du kommer och ha för nytta av fjädringen men.

Ang länkar så är det inte så populärt och slänga ut det här, men ändra inställningen på google under sökspråk till tyska och sök på pocketbike så dyker det upp en hel del. Dock inge som har så mycke trim som PBU. Men och andra sidan så är det att kasta pengarna i sjön och försöka trimma en sån luftkyld motor. Bättre och lägga pengar på en vattenkyld och besöka nån av banorna där vi tränar/tävlar i minimoto.

Har du fler frågor så bara hör av dig.

/7an


hittade lite grann i tyskland men ändå inte så jätte mycket ...
skicka gärna ett pm med lite länkar :)

mvh//PB
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top