Jag får pynta 34`för den vilket jag anser vara ett mkt bra pris,och var på banken idag och gick ut med 34´en ½ timme senare
Jag föredrar nog en helt orginal hoj som inte är pillad med och som det inte sitter sportsystem på,möjligt att det har gjort det,men det är med som damer vem vill inte vara först på en oskuld?
Köpte Bike test 2004 på väg hem efter jobbet idag och tittade lite o började studera 0-402m tider och blev chockad när det bara var fyra hojar som var snabbare än denna?! 1aprilia,2suckor,1yamaha de gjorde 0-402 på 10.4.
R1an på 10.51

gixxern

på 10.5
Hurvida det stämmer vet jag inte men ändå kul läsning.
Läste också det Banco sa ovan att om det rasslade vid uppstart så kan det vara kamaxlarna,ajaj dyr historia kan ja tänka mig...
Om nån har nån länk där de meckar/vässar denna "nya" motorn får ni gärna bjussa på det,hittar bara sidor om föregångarna :/
Det första som blir är en ordentlig service och synk av förgasarna,kanske senare sportsystem och separata luftfilter om det ger nån effekt?
Akropo??? youshi??? o va d fanns mer,får bli beggat men vilket ger mest för peningarna? Finns förmidligen mkt åsikter om det
Får väl se hur kul somaren blir,ska ev iväg i helgen o hämta en higland outback 950cc? till min mc,

kollega