Köpa/laga motorkåpa...

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Efter tidernas långsammaste highsider :4skrika :huvet så lyckades jag repa ena sidan av hojen och mina kraschpuckar lyckades inte rädda min motorkåpa helt. Den blev repad och fick sig en liten spricka som läcker olja.
Min fråga är, hur löser man detta smidigast?
Hojen är en GSX-r 750 -97 och det är motorkåpan på vänstersida av hojen som inte längre är vad den borde...

Postar i detta forum då jag helst inte vill beställa grejer som ska ta en hel vecka att komma hem... (det ska ju bli fint väder nästa vecka sägs det)

HiXz skrev:
Efter tidernas långsammaste highsider :4skrika :huvet så lyckades jag repa ena sidan av hojen och mina kraschpuckar lyckades inte rädda min motorkåpa helt. Den blev repad och fick sig en liten spricka som läcker olja.
Min fråga är, hur löser man detta smidigast?
Hojen är en GSX-r 750 -97 och det är motorkåpan på vänstersida av hojen som inte längre är vad den borde...

Postar i detta forum då jag helst inte vill beställa grejer som ska ta en hel vecka att komma hem... (det ska ju bli fint väder nästa vecka sägs det)

Trist att höra om hojjen, men skönt att det gick bra med dig! Du såg lite groggy ut där ett tag...

Hoppas det fixar sig! :)

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard