Köpa/laga motorkåpa...

HiXz

It wasn't me...
Gick med
19 Mar 2004
Hoj
GSX-R 600 -02
Efter tidernas långsammaste highsider :4skrika :huvet så lyckades jag repa ena sidan av hojen och mina kraschpuckar lyckades inte rädda min motorkåpa helt. Den blev repad och fick sig en liten spricka som läcker olja.
Min fråga är, hur löser man detta smidigast?
Hojen är en GSX-r 750 -97 och det är motorkåpan på vänstersida av hojen som inte längre är vad den borde...

Postar i detta forum då jag helst inte vill beställa grejer som ska ta en hel vecka att komma hem... (det ska ju bli fint väder nästa vecka sägs det)

HiXz skrev:
Efter tidernas långsammaste highsider :4skrika :huvet så lyckades jag repa ena sidan av hojen och mina kraschpuckar lyckades inte rädda min motorkåpa helt. Den blev repad och fick sig en liten spricka som läcker olja.
Min fråga är, hur löser man detta smidigast?
Hojen är en GSX-r 750 -97 och det är motorkåpan på vänstersida av hojen som inte längre är vad den borde...

Postar i detta forum då jag helst inte vill beställa grejer som ska ta en hel vecka att komma hem... (det ska ju bli fint väder nästa vecka sägs det)

Trist att höra om hojjen, men skönt att det gick bra med dig! Du såg lite groggy ut där ett tag...

Hoppas det fixar sig! :)

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back