Här har du en grymt bra bil! 4x4 och tüsk kvalle. Jag har haft 2 st.
http://www.blocket.se/vi/13215397.htm?ca=11_s
Njae, ska jag ha BMW så vill jag inte ha 4x4, och import är inte ett alternativ om jag inte importerar den själv. Örebrofirman som säljer den där är dessutom välkända myglare så den där är garanterat skruvad. Men som du säger behöver det inte vara något fel men jag väljer bort all import iaf.
Biturbo, Legacy är enormt bra bil men jag vet inte om den är mer ekonomiskt än tex saaben. Sen gillar inte tjejen den, och jag hatar inredningen på dem. Annars en kanonbil.
Rappe, Merca tar jag inte i med tång, speciellt inte import. Skitbilar överlag, skulle aldrig betala för en rostburk som merca och få en så ful bil med enormt ful inredning.
RebelZero, ska kika lite mer på dem. En kompis föräldrar har en sådan och enligt dem så är den lite väl törstig för att vara så klen

Annars en schysst bil.
slippy, skulle jag mot förmodan köpa Volvo så blir det inget annat än V70. Kan inte komma på något bra alls med x40-serien, de är fula och det känns som att åka i en Golf eller dylikt. Plastiga och oisolerade, går bort helt.
Da Fris, inte tillräckligt ekonomiska i längden. Tycker dessutom att de är för fula, köper jag VAG så blir det Ådi A4 eller A6 som känns lite mer prisvärda.
Quattro känns överflödigt då vi har snö här ca 3ggr per år, det kan iofs vara skoj med quattro under den tiden...
KTM-R, så 2.3 är bättre på det viset? Ska iväg och provköra både 2.0t och 2.3t här i veckan. Kanske vinner man lite på att ha den starkare motorn då det är mest motorväg som körs. Och då jag åker till Tyskland lite och då så är det skönt med en bil som man kan köra snabbare än 140km/h med utan att bli döv

Efter -02 är det enda jag kollar på, gamla fronten är ful som stryk. Ska kollamed min polare som är saab-mek så får han berätta mer om det där med garantin etc. Har även fördelen att svärfar gör en del jobb åt Maptun, kanske man kan få rabatt på lite motorjustering

Tex be honom mappa den så den drar 0.5l/milen vid landsvägs-körning....
GSX-R-Mikko, jag har mest kikat på 3-serien då jag gillar den bättre, varför vet jag inte för det är väl samma motoralternativ? Saab-inredning håller jag med om, men detta tycker jag ävne äldre BMW lider av tyvärr, de har ju sett likadana ut sedan urminnes tider, typ som merca. Men det funkar på BMW, men inte på merca.