Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Shiit pÅÅmfriitt, farligt med diesel.
En gång så skulle jag tuuevla mot en hajjabohoosa på aotoobann, då körde vi i kanske 320 då körde han om mig, men då skruvade jag på munstycket i farten å så körde jag om han i kanske 430, men då var jag tvungen att tvääernita för då kom jag på att jag hade glömt en sak annars hade jag typ kLÅÅtt han Nå JeeevuuulsKT
Det är skittungt. Kanske flera tusen kg skulle jag tro. Det går alltid att acca in i kurvan om man bara är stark som fan. Men man måste vara beredd på att böja undan träden så dom inte stoppar en. För då får man skador på plaskåporna.
Låter som den hade bra acc, vilken märke och modell? trimmad eller?
KågeS, registrerad Feb 2010. Ännu en fjant som bara vill reta
SH-medlemmar.
oofan, man ska alltid ha en kjeting på hojjen som man kan dra in i hjulet om det börjar gå lite fööööör fort
Alla sporthojar accar fort upp till 160.
Just den jag körde första gången var en Yamaha XJ900 från 82 men det var ju på 90-talet så den var inte så gammal då.
Dags för Virago kanske hehe?
Man kan vrida av bränslekranen eller tvärsveeenga så man hoppar upp i lyften åså landar man bakåfram å ha nååååJJeevuulskt med orr på motorn å sliiirRa med backslangen tills man stannar. Min fasra bryykar göra så på Qy8 makken nere på byna
Välkommen till tråden Anki, vad har du för hoj? Du borde välkommnde nya medlemmar snällare iof...
kan ni inte ge lite seriösa svar istället? hur mkt svårare är hayabusan att köra en tex R1? för/nackdelar, kostnader etc...


Kåge... det enda som kan befria dina tvångstankar är en Hayabusaturbo, allt annat är för litet, jag menar, du vill väl inte stå vid korvkiosken o skämmas med en liten 1000 kubikare, är man Blekinges snabbaste förare har man lite och leva upp till!
Oj, 82...du kan inte vara ung heheDags för Virago kanske hehe?
Druckit ikväll? Du verkar träffa på tangenterna..hehe
Lär dig stava först.
din vridna jävel.. haha,
busan är ju en buss... bana skulle jag rekomendera en 600, fast ja ska inte uttala mig egentligen.. men jag tror på 600 dåre är bana.. sen annars vilken 1000 som hellst i årsmodellerna 01-05.
fast iof, pengar var ju inget problem.. så köp nya cbr lr gsxr 1000!![]()
Mitt tangeent boord är dåligt nååjeeeuVuLSkt
Stämmer! Hur accar den, och hur börjar jag bygga?
ps. vad toppisar den?
Du måste plocka ner hela hojen först, men det fixar du skitläät bryschan, sen delar du motorn och kollar så den är okay sen beställer du massa grejer, turbo osv, glöm inte lustgasen oxå sen e det bara att skruva ihop, du får med en bruksanvisning i påsen med turbon.![]()
KågeS, Sh:s egna narr.
Var inte det jag fråga. Upprepar frågan, vad är accet?
0-300 4 sek ungefär om du har en stor blyvikt fast tejpad på framgaffeln
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |