Tjena!
Har nyss fastnat i MC-träsket, tog körkortet i augusti och ska till och köpa min första hoj nu i november. Anledningen att köpet ska göras då är att jag får loss en summa pengar då som jag tänkt använda.
Jobbigt att se alla bra höstpris nu och inte kunna slå till!
Min fråga är då, hur stort är utbudet i november?
Säljs det nå hojar då eller väntar folk till våren?
Eftersom hoj är nytt för mig från och med i år så har jag ingen koll hur utbudet såg ut förra året
Mvh Jonasson
Har nyss fastnat i MC-träsket, tog körkortet i augusti och ska till och köpa min första hoj nu i november. Anledningen att köpet ska göras då är att jag får loss en summa pengar då som jag tänkt använda.
Jobbigt att se alla bra höstpris nu och inte kunna slå till!
Min fråga är då, hur stort är utbudet i november?
Säljs det nå hojar då eller väntar folk till våren?
Eftersom hoj är nytt för mig från och med i år så har jag ingen koll hur utbudet såg ut förra året
Mvh Jonasson