Köpa hoj i november??

TMY

Medlem
Gick med
24 Aug 2006
Ort
Västerås
Hoj
2019 Ducati Scrambler CR
Tjena!

Har nyss fastnat i MC-träsket, tog körkortet i augusti och ska till och köpa min första hoj nu i november. Anledningen att köpet ska göras då är att jag får loss en summa pengar då som jag tänkt använda.

Jobbigt att se alla bra höstpris nu och inte kunna slå till!

Min fråga är då, hur stort är utbudet i november?
Säljs det nå hojar då eller väntar folk till våren?

Eftersom hoj är nytt för mig från och med i år så har jag ingen koll hur utbudet såg ut förra året :)

Mvh Jonasson
 
Det säljs hojjar. Jag ska tex sälja min. Den skall bara servas och tvättas först. Lite geggig :)

Vad är det för hoj du letar efter?
 
Starstriker skrev:
2492069 Det säljs hojjar. Jag ska tex sälja min. Den skall bara servas och tvättas först. Lite geggig :)

Vad är det för hoj du letar efter?


Ok!
Jag hade tänkt mig en sporthoj av nåt slag. Runt 40tkr hade jag tänkt lägga ut ungefär! Har Provat kompisens R1a och den var väldigt skön att köra, men jag har ju direkt inte så mycket att jämföra med :rolleyes:

Och jag behöver nog inte riktigt en sån värsting heller, går nog lika bra med en 600 eller 750, viktigast är att den känns rätt modern i utseendet och är skön att köra :)

Oddjob skrev:
2492071 Säljs hojar året runt, men köp för fan inte en hoj om du inte har provkört den.


Ok, så det gör det! Då kanske man kan hitta nå bra ändå :)


Nej för fan, klart det ska provköras innan, bara hoppas att det fortfarande är väglag då :tummenupp
 
Last edited:
Köpte en cbr 600 i slutet på november för ett par år sedan.

Gjorde en riktigt bra deal =)

De som inte har garageplats kan tänka sig att droppa rätt ordentligt då snön närmar sig.
 
WebGringo skrev:
2492380 Köpte en cbr 600 i slutet på november för ett par år sedan.

Gjorde en riktigt bra deal =)

De som inte har garageplats kan tänka sig att droppa rätt ordentligt då snön närmar sig.


Lät fint!

Det är det jag hoppas på, att man kanske kommer kunna göra ett schysst "höst-klipp" :tummenupp

Längtar som fan till november, och sen blir det en lång väntan till våren..!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top