Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueBull skrev:2278436Fäller du upp hakan vet jag inte om det är hjälmen som e konstig...![]()
Nolan är väl som nåt slags hjälmarnas volvo... ganska säker, men inte speciellt exklusiv... duglig är väl ordet.
Edit: stavfel

Japp, jag förstår precis vad du menar å håller med.. hjälmen ska skydda knoppen!!! men vill folk kunna prata i tele, lyssna på musik eller snacka med spättan så finns det löningar för den som vill. Folk får ju köpa vad dom anser passar dom bäst.eV1Te skrev:2278456Du förstår säkert vad jag menar men det jag syftade på var att de specialliserar sig på hjälmar där man kan fälla upp framdelen och liknande (delen framför hakan) så den blir öppen på något sätt... Vilket resulterar i mycket högre vikt plus yttligare en mekaniska anordningar som kan gå sönder och resultera i
I reklamfilmer för Nolan visar/framhäver de deras touring hjälmar med inbyggda mobiltelefoner o saker.. i reklamer för Shoei och Arai så pratar de om säkerheten främst!! Det förklarar ju vilket företag som specialliserar sig på säkerheten främst.

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |