Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
BlueBull skrev:2278436Fäller du upp hakan vet jag inte om det är hjälmen som e konstig...![]()
Nolan är väl som nåt slags hjälmarnas volvo... ganska säker, men inte speciellt exklusiv... duglig är väl ordet.
Edit: stavfel
Japp, jag förstår precis vad du menar å håller med.. hjälmen ska skydda knoppen!!! men vill folk kunna prata i tele, lyssna på musik eller snacka med spättan så finns det löningar för den som vill. Folk får ju köpa vad dom anser passar dom bäst.eV1Te skrev:2278456Du förstår säkert vad jag menar men det jag syftade på var att de specialliserar sig på hjälmar där man kan fälla upp framdelen och liknande (delen framför hakan) så den blir öppen på något sätt... Vilket resulterar i mycket högre vikt plus yttligare en mekaniska anordningar som kan gå sönder och resultera i
I reklamfilmer för Nolan visar/framhäver de deras touring hjälmar med inbyggda mobiltelefoner o saker.. i reklamer för Shoei och Arai så pratar de om säkerheten främst!! Det förklarar ju vilket företag som specialliserar sig på säkerheten främst.
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon
Foto: Andreas Johansson ... |
|
![]() |
Custom Bike Show 2025
Den 7 juni var det åter dag... |
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |