MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
På fredag ska jag köpa en Samsung DVD-HD850 och till den behöver jag en 10m HDMI kabel. På lagershoppen i Borås där jag befinner mig för tillfället har dom en HDMI kabel på 10m för 499:-. Frågan är om den är något att ha? Nån som har erfarenhet av den? Ska användas för o koppla ihop dvd:n med en Panasonic AE700...
Åker härifrån på torsdag så därför måste jag bestämma mig omgående för om jag ska köpa den imorgon eller inte. Vill dock inte slänga ut 500:- på en kabel som visar sig helt värdelös.
Nån som vet om Netonnet´s kablar funkar i längder på 10m och om det brukar bli störningar i bilden pga bristande kvalité på kabeln?
Åker härifrån på torsdag så därför måste jag bestämma mig omgående för om jag ska köpa den imorgon eller inte. Vill dock inte slänga ut 500:- på en kabel som visar sig helt värdelös.
Nån som vet om Netonnet´s kablar funkar i längder på 10m och om det brukar bli störningar i bilden pga bristande kvalité på kabeln?