Köpa högprestandalaptop...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Ort
Norrort
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ska också köpa ny dator men kommer inte spela några hyperspel på den dock vill jag kunna redigera hd film (från goPro HD kamera så gissar på att det e ful hd)

Vad krävs och kan nån förklara vad jag ska titta efter, Kan INGENTING om datorer och är egentligen inte intresserad heller, men jag vill kunna se igenom säljarens bullshit så jag blir nöjd med köpet.

Budget är så klart så låg som möjligt utan att tumma på kraven.
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Finns en lamborghinivariant också:D

Men nej, tror nog att man får bra mycket mindre för pengarna vid köp av en sån så... tack ändå!

Den är snygg... och har fräck färg... och funkar säkert ok... MEN så är det Acer så jag tar tillbaka en del av det där :)

Finns säkert en del modeller från Acer som är lyckade men ack så mkt skit dem sprider. Frågan är om de är 2st på europa servicen fortfarande... Fräcka tider när inte den lokale tar hand om problemet... :D
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
Glöm inte kolla ljudnivå, om de är viktigt för dig! En tabbe många gör .. Vissa låter ju helt otroligt mkt.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Glöm inte kolla ljudnivå, om de är viktigt för dig! En tabbe många gör .. Vissa låter ju helt otroligt mkt.

Bra poäng! Har dock hört att just den asusen är otroligt tyst på grund av sina bakre utblås och ny kylteknik, så ingen risk med den. Men tack ändå!:)
 
Nyheter
2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Top