Fråga om den fixar Crysis på högstaCiterar säljaren jag pratade med: "Top of the line. Med en sån behöver du aldrig fundera på vad du stoppar in, den fixar allt".

(och, nä det gör den inte med godtagbar fps)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fråga om den fixar Crysis på högstaCiterar säljaren jag pratade med: "Top of the line. Med en sån behöver du aldrig fundera på vad du stoppar in, den fixar allt".
13k är ju billigt för bra prestanda, mitt jävla as till "bärbar" kostade drygt 18p
Fråga om den fixar Crysis på högsta
(och, nä det gör den inte med godtagbar fps)
Syrran köpte en ny dator för typ 6 lökar i somras. Den är ungefär lika bra.. Jag köpte min för typ tre år sedan.Men jag är fattig...Behöver verkligen en ny dator, men köper jag en för 13k så har jag typ 2000 kr kvar att leva på i en månad innan nästa peng trillar in...
När köpte du den då? Är den fortfarande ny och modern eller börjar den bli gammal och samma prestanda kostar typ 7000 kr idag?
Min dator är så omodern att det inte finns så dåliga datorer att köpa nya idag... Den kostade 6000 kr när den var ny...
Vet inte vad det är, men han sa att allt skulle funka så... Alla moderna spel och så vidare.
Heh, förstår. Laggar det då eller hur menar du?
Han är OnOff säljare, salt är bra att ha med när det pratas prestandaVet inte vad det är, men han sa att allt skulle funka så... Alla moderna spel och så vidare.
Heh, förstår. Laggar det då eller hur menar du?
Syrran köpte en ny dator för typ 6 lökar i somras. Den är ungefär lika bra.. Jag köpte min för typ tre år sedan.
Men det är likabra att ge lite till och få en man verkligen vill ha. Tänk så mycket man sitter vid skiten, är det då något man stör sig på kommer man bli galen. Lätt värt någon tusing för att slippa.
Han är OnOff säljare, salt är bra att ha med när det pratas prestanda
Crysis är ökänd för att knäa även dom värsta custom byggen när du fläskar på med godis, själv hade jag hela 7fps med dubbla HD4870 och 8x AA på entusiastinställningar, spelet är ca 3år gammalt
Se till så den har allt du behöver o kan tänkas behöva i framtiden.
Blåtand, HDMI, numpad som sagt om du ska ha datorn så länge så du tillome börjar betala räkningar, ja vad du nu kan tänkas behöva.
Min dator e bra o sådär, men den saknar både blåtand o numpad vilket irriterar mig rätt fint.
Asusen har allt utom numpad (tror jag), och numpads kan man väl köpa till?Om du nu stör dig så mycket så köp en vafan
http://www.netonnet.se/art/dator/mo...t-tangentbord/Nedis-CMP-KEYPAD15/125355.4172/
Hela idén med laptop e ju paj om man ska ha massa skit vid sidan av.
Jag härdar ut o väntar på att denhär ska ge sig.
För dagens spel BÖR du ha 1GB grafik minne. Annars är det värdelöst att spela spel.
Men du sitter väl ändå stilla när du betalar räkningar?
Check!
Känner inte till hur dead space presterar, skall nog inte vara något större problem, Crysis är ett undantag, än i dag, det var mest ett exempel för att trycka till försäljaren lite (andra titlar som kan vara bra att använda för detta är Metro 2033 och AvPHeh, nog sant.
Förstår... Vet du ungefär hur dead space är i jämförelse? För det är ett spel jag har velat testa länge nu, så det vore ju kul om min nya dator kunde fixa det.
Med tanke på att jag har en 17" laptop så sitter jag rätt så stilla med skiten hela tiden![]()
http://www.blocket.se/jamtland/NY_HP_Barbar_4GB_320_HDMI_Dual_ATI_4530_512MB_28534910.htm?ca=14&w=3
Ser ut nästan som min. Tror min är äldre modell. Lovar dig att IBM Thinkpad är BÄST!
http://www.blocket.se/stockholm/Thinkpad_T60P_wide_3GB_RAM_200HDD_Dualcore_29627695.htm?ca=14&w=3
http://www.vgrequirements.info/dead-space-pc/
System krav på Dead Space(Vad jag förstått så är det dé spelet som vill spelas)
Frågan är om det inte är bättre att åka och kolla på någon burk från Blocket som är i bra skick.
Känner inte till hur dead space presterar, skall nog inte vara något större problem, Crysis är ett undantag, än i dag, det var mest ett exempel för att trycka till försäljaren lite (andra titlar som kan vara bra att använda för detta är Metro 2033 och AvP)
Glöm inte att det skall vara DX10 och entusiast inställningar med massor av AntiAliasing, säger han "jajamen, inga problem" så kan du klassa han som en lögnhals och opålitligHehe, förstår. Ska fråga om crysis nästa gång jag går dit![]()
Glöm inte att det skall vara DX10 och entusiast inställningar med massor av AntiAliasing, säger han "jajamen, inga problem" så kan du klassa han som en lögnhals och opålitlig
Paypal kör en kampanj med 10% rabatt på hp om du betala med paypal.
Dells monsterserie Alien ware kanske kan vara något? Du får visserligen stå ut med att den ser ut som en attack-tamagochi from outer space, men de ska vara rätt bra.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |