Köpa Ducati kläder??

st1gmata

Ny medlem
Gick med
22 May 2006
Hoj
Honda vtr1000 Firestorm
Jag undrar om någon kan komma med lite förslag om var man kan köpa snygga Ducati kläder? Har kikat runt på internet och inte hitta så mycket. Man kan beställa från utlandet såklart men det blir ju aldeles för dyrt. Har hittat mrgecko.se men har tyvärr problem att komma in på sidan.

Jag bor i östergötland om förslag på butiker finns.

Tack för hjälpen

Biscaya utanför Alingsås. Då får du riktiga prylar, inte nåt piratskit. Annars är faktiskt ducati.com webshopen helt ok.

Shoppar oftast själv på italiabikecenter när jag ska ha nåt till duccen.

Dyrt i utlandet? Hur resonerar du då? Jag köper allt på webben i utlandet eftersom det ofta är halva priset för exakt samma sak. Det som gör det sämre just nu är att kronan försvagats senaste halvåret. Tidigare stod dollarn i sex och euron i nio kronor.

Jag skulle ta det lugnt med de publika estetiska omdömena om jag hade en knallorange japsnakenhoj på display. Men den är kanske ett högst normalestetiskt fordon i Borås tillsammans med vita Volvos, kjolpaket och pizzafälgar?

Last edited:
Dyrt i utlandet? Hur resonerar du då? Jag köper allt på webben i utlandet eftersom det ofta är halva priset för exakt samma sak. Det som gör det sämre just nu är att kronan försvagats senaste halvåret. Tidigare stod dollarn i sex och euron i nio kronor.

Jag skulle ta det lugnt med de publika estetiska omdömena om jag hade en knallorange japsnakenhoj på display. Men den är kanske ett högst normalestetiskt fordon i Borås tillsammans med vita Volvos, kjolpaket och pizzafälgar?

Uhmmmm , men bytte igår så nu är den Grön :tummenupp
Volvon är inte vit, utan koppar metall, kanske lika illa jag vet inte, men kjol paket har 3:e parts tillverkarna inte lyckats lösa än men jag har en förhoppning om att det löser sig snart.:)

Jag som trodde att det var hillbilly att ha ex ducatikläder på fritiden...

Typ hillbilly.. :rolleyes:

bland det fulaste mullet ja sett igenom åren typ 20 som frisör, för er som inte vet va en mullet ä så kolla in bilden, mullet hockey frilla extrem hillbilly farmyard suthern comfort fuck your mama style två tänder o dylikt...rakade sidor o fet långt i nacken, helst ska nacken håret börja bakom virveln tjohoo fy fan ja garvar ihjäl mig

Tack för alla (seriösa) svar.
Det jag menade med dyrt i utlandet är exempelvis på ducati.com . Priset för kläderna är OK men med frakt o allt så tycker jag det blir för dyrt, exempelvis 1200kr för en hoodie.
Men nu borde jag hitta nått. Gas on.

Over and out

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma