Köp Och Sälj

En sån här köpte jag idag...:yoparty :banana

[avundsjuksomfanmode]posör. fyfan jag ska åka i cirklar runt dig på åsen i sommar med en sexhundra, tror du att du är en ghostrider nu eller? vavava... fyfan du som är småbarnsfar å allt, svart är en opraktisk färg, det blir lätt repigt och fult, du vet att dom är strypta på 1-3 växeln va? fula backspeglar, klumpigt avgasrör, dom där äter bakdäck, du kommer inte att kunna utnyttja hela effekten så vad ska du ha så mycket hästar till, dom är snyggare i blått och vitt, det kommer nog en ny modell snart och då tappar den massor i värde, [/avundsjuksomfanmode]

JAG VILL OCKSÅ HA EN GIXXERTUSEN :gråta :huvet
grattis till hojen.

Snygg! Direkt ur kartongen eller?
Ja, den är snygg, har tom börjat tycka om ljuddämparen... :)
Jo, den är direkt ur kartong, ibland är man ju dummare än vanligt, har tidigare sagt att jag inte ska köpa en flong ny...

Var egentligen inne på Carlbarks för att kolla vad de skulle ha för att bänka min hoj och klev ut med en ny hoj... Hade inte ens tänkt byta nu...

Fi fan... sikken storstekare :tummenupp :tummenupp
Ja, visst är man...:näsblod
Kommer iaf inte åka fortare på åsen... Möjligtvis på rakan... :)

Last edited:
[avundsjuksomfanmode]posör. fyfan jag ska åka i cirklar runt dig på åsen i sommar med en sexhundra, tror du att du är en ghostrider nu eller? vavava... fyfan du som är småbarnsfar å allt, svart är en opraktisk färg, det blir lätt repigt och fult, du vet att dom är strypta på 1-3 växeln va? fula backspeglar, klumpigt avgasrör, dom där äter bakdäck, du kommer inte att kunna utnyttja hela effekten så vad ska du ha så mycket hästar till, dom är snyggare i blått och vitt, det kommer nog en ny modell snart och då tappar den massor i värde, [/avundsjuksomfanmode]

JAG VILL OCKSÅ HA EN GIXXERTUSEN :gråta :huvet
grattis till hojen.
Det var som fan, är det så dåligt med svart alltså, det hade jag ingen aning om...:huvet

Kanske skulle ha tagit en blå och vit...:va

Tackar! :)

Sånt som händer :D
Ja, det är ju det...
Inte första gången det händer för mig... Brukar iofs vara bilar annars...

Last edited:
Grattis som fan....:tummenupp

Hadde jag oxå vart kapitalist hadde jag hämtat en -07ans R1a idagarna:gnissla

Var egentligen inne på Carlbarks för att kolla vad de skulle ha för att bänka min hoj och klev ut med en ny hoj... Hade inte ens tänkt byta nu...

Har du hört historien om säljaren som sålde fiskeutrustning, värstingbåt, trailer och dragbil till killen som var i affären för att köpa bindor till frugan? Affären hade inletts med "nu när helgen ändå är förstörd kan du ju lika gärna åka och fiska...":D

Håller på och donar med med ZX9R och skulle vilja ha lite delar.

Undertail svart eller kolfiber.
Kedjeskyddhugger
minibilnkers eller små bilsidoblinkers
krachpuckar

(eller nått annat godis.):rolleyes:

Har du hört historien om säljaren som sålde fiskeutrustning, värstingbåt, trailer och dragbil till killen som var i affären för att köpa bindor till frugan? Affären hade inletts med "nu när helgen ändå är förstörd kan du ju lika gärna åka och fiska...":D
Om det ändå hade varit så att en säljare hade försökt att sälja en hoj till mig, då hade jag aldrig handlat...
Gillar inte säljare som försöker pracka på mig grejor, brukar gå därifrån då...
Jag lyckades väldigt bra med att övertyga mig själv om att jag verkligen behövde en K6:a... :huvet

sån hämtade jag ninjan i. Den drog inte mer soppa än bmwn tänkte jag när jag kollade mätare gå neråt, sen insåg jag att det var 120 liter i tanken, inte 60.:huvet 140kmh med en sån drar 3 liter/mil. drygt.

Det är kul att tanka så det gör mig inget och förresten så får man ju inte köra så fort.:rolleyes:

äää du kör ju reggat ju---- ¨då behöver du ju inte jucka runt i en buss:)

men frågan är ju om man vill åka runt med lysen och sånt skit hela tiden.
Och sen hoppas jag att du inte gemför Chevan med din Transit, det är ju två vitt skilda världar.

Last edited:
Det är kul att tanka så det gör mig inget och förresten så får man ju inte köra så fort.:rolleyes:

Och sen hoppas jag att du inte gemför Chevan med din Transit, det är ju två vitt skilda världar.

man åker kungligt i en Astro :yoparty Nu måste vi pimpa med jävla massa basar:yoparty

jag har ingen transit.. och den var ju hårdrock om man jämnför med den vita jehovas bussen:yoparty

då var det dags igen då.......:tummenupp

Däck finnes i garaget i Karlskoga.
120/70-17 Metzeler racetec. enhetspris på 300:- st
120/70-17 Dunlop 208GP finns för 300:- st, 500:- st och ett helt nytt för 700:-

180/55-17 Metzeler Racetec finns från 300:- st
190/60-17 Dunlop 208GP finns från 400:- st.

Hela set finns från 1000:- - 1500:-

Olja:
4 liter Castrol R4: 400:-
4 liter Valvoline Synpower 400:-

maila eller PM:a eller ring mig.

/Tom
0708-273773
tom@emsac.net

Back