blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
låter bra mattias.. jag kommer och testar det någon dag så jag vet att det passarMattias650 skrev:2611726Har ett gammalt Dainese skydd du kan få köpa för en 50-lapp.
Så här ser det ut:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
låter bra mattias.. jag kommer och testar det någon dag så jag vet att det passarMattias650 skrev:2611726Har ett gammalt Dainese skydd du kan få köpa för en 50-lapp.
Så här ser det ut:
10kkr bjudet för Husan. Då behöver du inte tvätta den.Supermoto skrev:2618856Idag slog vi till![]()
![]()
![]()
Litet rött hus med vita knutar![]()
Så är det nån som vill köpa en Audi 80 2.0E -92 / Audi A4 TDI -96 / Yamma XT660 -04 / Husa FS650 -05 /All Terror Pickis / nåt annat så är det bara att säga till![]()
Supermoto skrev:2619108Som Johan säger och kycklot gissade. Glomman 107 är adressen. Precis vid den mittersta 30-sträckan, bredvid gamla-gamla Konsum.
Garage börjar byggas framåt vårkanten vad det ser ut som. Ni som vill få plats kan ju redan nu inkomma med synpunkter, Johan har redan bestämt att det blir en braskamin![]()
Märkligt att ingen av er kommenterade att det var friggeboden som var huset vi köpt och inte bostadshuset, hehe![]()
Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den sakenEvil M skrev:2619556Grattis Jocke, fasen va gött med hus.
Synpunkt på garage: Bygg STORT!
Supermoto skrev:2619924Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den saken![]()
Hehe, jo det vet jag. Har kollat förberedande med inblandade instanser så det ska inte vara några problem. Men man vet ju aldrig vad folk som ska ge tillstånd hittar på...Mattias650 skrev:2619937Grattis till huset! Skoj med kåk.![]()
Du vet att man måste ha bygglov för garage va? Får inte bygga hur som helst...![]()
![]()
Supermoto skrev:2619924Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den saken![]()
Ska kolla hur stort Stefans är oxå, hehe...
Å´högt i tak så du får plats med 2-pelarlyften.marcus56 skrev:2621857Tänk på att göra stor port också så du får in bussen.![]()
3m hög port kostar endast 22lök enligt garageportsexpertens hemsidamarcus56 skrev:2621857Tänk på att göra stor port också så du får in bussen.![]()
Blir ju per automatik högt om bussfan ska få platscrashtestdummy skrev:2621859Å´högt i tak så du får plats med 2-pelarlyften.![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |