Köp Och Sälj

Idag slog vi till :) :) :)

Litet rött hus med vita knutar :tummenupp

Glomman107.jpg

Så är det nån som vill köpa en Audi 80 2.0E -92 / Audi A4 TDI -96 / Yamma XT660 -04 / Husa FS650 -05 /All Terror Pickis / nåt annat så är det bara att säga till :D

Supermoto skrev:
2618856 Idag slog vi till :) :) :)

Litet rött hus med vita knutar :tummenupp

Så är det nån som vill köpa en Audi 80 2.0E -92 / Audi A4 TDI -96 / Yamma XT660 -04 / Husa FS650 -05 /All Terror Pickis / nåt annat så är det bara att säga till :D
10kkr bjudet för Husan. Då behöver du inte tvätta den. :)

Grattis till huset! Nu bor du ju i rätt ände av stan också. :tummenupp
(Eller är jag helt tappad bakom en vagn om jag säger att det ligger längs Glomman?):näsblod

Vart ligger huset Jocke och när flyttar ni? Lekstugan/friggeboden till vänster blir hojgarage tills riktiga garaget är klart? :)

Som Johan säger och kycklot gissade. Glomman 107 är adressen. Precis vid den mittersta 30-sträckan, bredvid gamla-gamla Konsum.

Garage börjar byggas framåt vårkanten vad det ser ut som. Ni som vill få plats kan ju redan nu inkomma med synpunkter, Johan har redan bestämt att det blir en braskamin :)

Märkligt att ingen av er kommenterade att det var friggeboden som var huset vi köpt och inte bostadshuset, hehe :D

Supermoto skrev:
2619108 Som Johan säger och kycklot gissade. Glomman 107 är adressen. Precis vid den mittersta 30-sträckan, bredvid gamla-gamla Konsum.

Garage börjar byggas framåt vårkanten vad det ser ut som. Ni som vill få plats kan ju redan nu inkomma med synpunkter, Johan har redan bestämt att det blir en braskamin :)

Märkligt att ingen av er kommenterade att det var friggeboden som var huset vi köpt och inte bostadshuset, hehe :D

klart att man ska ha en kamin:tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Evil M skrev:
2619556 Grattis Jocke, fasen va gött med hus.

Synpunkt på garage: Bygg STORT!
Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den saken :)
Ska kolla hur stort Stefans är oxå, hehe...

Grattis till huset Jocke och Åsa, jag håller med Martin om garaget men vill ändra det till "bygg STÖRRE".:D Det går alltid åt mer plats än vad man tror.

Supermoto skrev:
2619924 Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den saken :)

Grattis till huset! Skoj med kåk. :tummenupp

Du vet att man måste ha bygglov för garage va? Får inte bygga hur som helst... :rolleyes: :D

Mattias650 skrev:
2619937 Grattis till huset! Skoj med kåk. :tummenupp

Du vet att man måste ha bygglov för garage va? Får inte bygga hur som helst... :rolleyes: :D
Hehe, jo det vet jag. Har kollat förberedande med inblandade instanser så det ska inte vara några problem. Men man vet ju aldrig vad folk som ska ge tillstånd hittar på...

NY ANNONS PÅ XT'n

Last edited:
Supermoto skrev:
2619924 Det jag har höftat lite på ligger runt 60m2 men vi får ju se hur det blir med den saken :)
Ska kolla hur stort Stefans är oxå, hehe...

du har ju sett joel´s garage, det är 80m2

marcus56 skrev:
2621857 Tänk på att göra stor port också så du får in bussen. ;)
3m hög port kostar endast 22lök enligt garageportsexpertens hemsida :tummenupp :crash

crashtestdummy skrev:
2621859 Å´högt i tak så du får plats med 2-pelarlyften.:tummenupp
Blir ju per automatik högt om bussfan ska få plats :)
Men så högt att man kan köra upp bussen på lyft tror jag inte ens man FÅR bygga i Adolfsberg.
Hur går det med de egna hosköpen förresten ??

Last edited:
Back