AndreasNo
Bannad
Köpes: Allt som behövs för o bygga om min zx6r 01 te plastraket 
PMa

PMa

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
köp min och sälj din fighter istället. there is no substitute for cubic inches..AndreasNo skrev:2556638Köpes: Allt som behövs för o bygga om min zx6r 01 te plastraket
PMa![]()
Supermoto skrev:2595967Jag har 100 spänn här som säger att du ALDRIG får på de där på Lupon![]()
Har du ingen borrmaskin?Tengil skrev:2596281Fel bultmönster...![]()
ska du köpa eller sälja domTengil skrev:2596281Fel bultmönster...![]()
Nånting säger mig att han nyss har köpt domblom skrev:2596797ska du köpa eller sälja dom![]()
jaha.. fast han kanske ska sälja dom igen.. köpes/säljes.. ja du vetStefan skrev:2598129Nånting säger mig att han nyss har köpt dom
Jag med!Supermoto skrev:2595967Jag har 100 spänn här som säger att du ALDRIG får på de där på Lupon![]()
jag skickar in en kasse bärs på att det inte går..Kyckling skrev:2598706Jag med!
Totalt 200 spänn på att du inte får dit dem på Lupon.![]()
(Vi ska se den live för att det ska räknas).
Kom igen nu gubbs, det är Tengil vi snackar om här... Tillräckligt med pengar så gör han det ju...![]()
erik skrev:2610970Någon som vill köpa lite prylar?
Oxtar TCS stövlar, stl 41 för 500:- eller en Shoei Raid med extra visir och hjälmpåse, troligtvis stl M då jag har det på mina andra krukor, för 900:-. Använt c:a 2 säsonger
Har även en enklare modell på crosshjälm som jag kan sälja för 300:-, använd max 3 gånger. Ej något för den som tävlar men det kanske finns någon som ser ett behov av den ändå...
Skrapade knäpuckar bytes mot täcklappar i skinn, Mattias kanske är sugen???Känns som att puckarna saknar funktion på motardbanan...
Mc-olja, mobil1 helsyntet för 100 kr/litern (just nu har jag c:a 4-5 liter som jag kan avvara)
Är för tillfället trött på prylar som bara samlar damm...
TERMINATOR skrev:2611059spara oljan till nästa säsong
erik skrev:Skrapade knäpuckar bytes mot täcklappar i skinn, Mattias kanske är sugen???Känns som att puckarna saknar funktion på motardbanan...
blom skrev:ryggskydd köpes till en ståtlig herre på ca 186cm.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |