blom
I DO IT BECAUSE I LOVE IT
iden här tråden kan ni kolla efter saker eller sälja saker, tex tom och hans sulor. inga fler trådar med däck osv.. utan ta allt sådant i den här tråden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Supermoto skrev:Har blivit erbjuden en 328, en firebird, en R1, en gixxer 1000 -02 och nåt mer som jag glömt vad det var. Inget som riktigt passar ännu. En gammal spaggehoj känns inte direkt lockande tyvärr![]()
![]()
du kalla inte min hoj för spagge hoj för då ligger du på minus grabben
den är i toppskickkkkkkkkkkkkkk
Spaggehoj = hoj från italien menade jag alltsåTERMINATOR skrev:du kalla inte min hoj för spagge hoj för då ligger du på minus grabben
den är i toppskickkkkkkkkkkkkkk
![]()
![]()
![]()
det va inte din cab jag syftade på men ok, vill ju ha en miata
föresten så kommer jag ha svårt att separera från min kärlek så den blir nog kvar endå

Supermoto skrev:Spaggehoj = hoj från italien menade jag alltså
Det var ju boliblomblom som inseminerade att du ville ha min, inte jag
Har den verkligen gått så långt![]()
HElt sjukt att du kan ha den så fräsch trots milen![]()
Hur mkt har du kört den?
Har hört att stora twinnar gärna skjuter topplockspackningar runt de miltalen![]()
![]()
Aj, vad man vart sugen...TERMINATOR skrev:http://www.blocket.se/view/5705868.htm?caller=obl_s&l=1&c=1&city=0
ev byte mot cab eller pengar OBS!!!! INTE SUPERCABOS ÅDI![]()
![]()
miata.... ska du bli hårfrisörska?TERMINATOR skrev:det va inte din cab jag syftade på men ok, vill ju ha en miata
föresten så kommer jag ha svårt att separera från min kärlek så den blir nog kvar endå
en riktig hårfrisörske bilcrashtestdummy skrev:miata.... ska du bli hårfrisörska?
![]()
kebabhyvel, turksläde, knarklangarbil... kärt barn har många namn.blom skrev:en riktig hårfrisörske bil![]()
frågan är vad din klassar in sig som![]()
![]()
ja men vafan ge mig den dåcrashtestdummy skrev:kebabhyvel, turksläde, knarklangarbil... kärt barn har många namn.
själv kallar jag den för skitbil.
![]()
inte ska du behöva åka omkring i en skitbil Gaffa-mannen skrev:Aj, vad man vart sugen...
Pengarna jag har ska betala min lägenhet...TERMINATOR skrev:bara du ger mej 50 000 så får du nyckeln![]()

Då blir ju tanten sur och sexvägrar resten av månadenblom skrev:ja men vafan ge mig den dåinte ska du behöva åka omkring i en skitbil
![]()
ja men det är fan inte min huvudvärkStefan skrev:Då blir ju tanten sur och sexvägrar resten av månaden
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |