PeterNorth
Bannad
Bjuder Lelles på bra deal om man kommer in och cashar en mc? Tänkte att man kanske kunde få bra priser på utrustning om man köper allt hos dom.
Vad säger ni mitt herrskap?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Bjuder Lelles på bra deal om man kommer in och cashar en mc? Tänkte att man kanske kunde få bra priser på utrustning om man köper allt hos dom.
![]()
![]()
![]()
På Lelle´s går det och prutaSpeciellt om du köper allt samtidigt... Har bara fina referenser att ge Lelle´s
![]()
Tror nog de flesta kan hjälpa dig med en sådan sak.
Om inte så hör av dig så fixar jag till något bra.
//Martin.
Hur billigt pratar vi? 10% gör ingen skillnad om man köper dyrt![]()

Va fan, du får väl snacka med dem! Tänj lite på gränserna, det är bara du som sparar pengar...
Om du köper hoj och grejer för 100 000kr och du får 10% i rabbat så sparar du 10 000kr. 10 000kr är en bra krogrunda![]()
då kanske dom snålar på det goda.Jag är världens sämsta förhandlare! Försöker sätta mig in i hans situation, då dyker frågan upp "varför ska jag ge han bra pris på utrustning? han är en sketen ungdom med pottfrilla" . Mcn kostar 70.000då kanske dom snålar på det goda.
Jag är världens sämsta förhandlare! Försöker sätta mig in i hans situation, då dyker frågan upp "varför ska jag ge han bra pris på utrustning? han är en sketen ungdom med pottfrilla" . Mcn kostar 70.000då kanske dom snålar på det goda.

Om du köper hoj och grejer för 100 000kr och du får 10% i rabbat så sparar du 10 000kr. 10 000kr är en bra krogrunda![]()
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |
|
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige
Äntligen är frågan om vem s... |
|
|
|
Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”
Harley‑Davidson drar igång ... |
|
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!
Fabio Di Giannantonio är fö... |
|
|
The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!
Den 17 maj är det åter dags... |
|
|
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!
Foto: Karin Tornblom Pre... |
|
|
|
Allt om MC på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |
|
|
Bike på Rapidos öppet hus!
Kom och hälsa på Rapido MCK... |