Köp av MC - LELLES!

PeterNorth

Bannad
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
KTM 625 -06
Bjuder Lelles på bra deal om man kommer in och cashar en mc? Tänkte att man kanske kunde få bra priser på utrustning om man köper allt hos dom.

Vad säger ni mitt herrskap?

:arsele

köpte mitt ställ och stövlar där, ca 15-20% rabatt, så definitivt värt att prova.

har du dessutom kollat upp på andra ställen och vet var du får där, kan du ju ställa de 'mot väggen' om du fattar vad jag menar...

rollers däck kan säkert ge dig bra priser på alpinestars utrustning. kolla med de.

Bjuder Lelles på bra deal om man kommer in och cashar en mc? Tänkte att man kanske kunde få bra priser på utrustning om man köper allt hos dom.

På Lelle´s går det och pruta :D Speciellt om du köper allt samtidigt... Har bara fina referenser att ge Lelle´s :tummenupp

Tror nog de flesta kan hjälpa dig med en sådan sak.
Om inte så hör av dig så fixar jag till något bra.
//Martin.

Hur billigt pratar vi? 10% gör ingen skillnad om man köper dyrt :mad:

Va fan, du får väl snacka med dem! Tänj lite på gränserna, det är bara du som sparar pengar... :pannkyss

Om du köper hoj och grejer för 100 000kr och du får 10% i rabbat så sparar du 10 000kr. 10 000kr är en bra krogrunda :yoparty

Last edited:
Va fan, du får väl snacka med dem! Tänj lite på gränserna, det är bara du som sparar pengar... :pannkyss

Om du köper hoj och grejer för 100 000kr och du får 10% i rabbat så sparar du 10 000kr. 10 000kr är en bra krogrunda :yoparty

Jag är världens sämsta förhandlare! Försöker sätta mig in i hans situation, då dyker frågan upp "varför ska jag ge han bra pris på utrustning? han är en sketen ungdom med pottfrilla" . Mcn kostar 70.000 :va då kanske dom snålar på det goda.

ta med en kompis som kan snacket och låt han pruta.

Jag är världens sämsta förhandlare! Försöker sätta mig in i hans situation, då dyker frågan upp "varför ska jag ge han bra pris på utrustning? han är en sketen ungdom med pottfrilla" . Mcn kostar 70.000 :va då kanske dom snålar på det goda.

Sätt dig i hans situation, han vill bara sälja sälja sälja, det är hans jobb liksom... Jag menar att Lelle´s är inte ensamma och sälja hojjar och tillbehör, men min erfarenhet av Lelle´s är att de är väldigt lätta att ha och göra med. Desto mer du spenderar, desto mer pulver har du och kunna pruta med, enligt mig.
Men alla är vi olika... :tuttar

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back