Jim Profit
Gudomlig sporthojare
Ja om den hade varit inställd korrekt men det var den inte när bilden togsSå då är bilden tagen strax efter halv tre på morgonen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja om den hade varit inställd korrekt men det var den inte när bilden togsSå då är bilden tagen strax efter halv tre på morgonen?
stämmer, den är fastSå då kan du inte vrida ringen antar jag. Ska kolla in en sådan![]()
Vilket skitjobbigt väder... är säkert varmt också..Naturligtvis går det att ha 24h-visaren som dag/nattindikator om man inte har behov av att ha koll på en andra tidszon.
Man kan naturligtvis likaväl ha 24h-visaren inställd på en annan tidszon, i mitt fall den svenska (GMT+1) medan huvudtidsvisningen är inställd på den lokala tiden här på Bora Bora (GMT-10).
Sjöö Sandström Royal Steel Worldtimer 41mm på utflykt i Franska Polynesien.![]()

Verkligen jobbigt, blir säkert svettigt under metallarmbandet dessutom. Otroligt tuffa förhållanden!Vilket skitjobbigt väder... är säkert varmt också..![]()
![]()
Ja, det är inte alltid lätt. Igår lyckades jag dock att hålla svetten borta från att ansamlas under armbandet.Verkligen jobbigt, blir säkert svettigt under metallarmbandet dessutom. Otroligt tuffa förhållanden!
Men va fan... vilket lidandeJa, det är inte alltid lätt. Igår lyckades jag dock att hålla svetten borta från att ansamlas under armbandet.
Snorkling med revhajar.
Fast då brände jag mig på ryggen...

Misstänker att du kommer med uppdatering och lite kul bilder om några dagar...Kommer en ny om några dagar så lägger ut lite gamla jag hittade i gömmorna.
View attachment 526264
Några reklam, några fejk och några äkta.
Schysst.Trött på smart-Watch och klockor för batteriet tar slut.
Så blev en Citizen Eco-drive titanium med perpetual calendar.
Lite "busy" urtavla men lätt och trevlig att bära.
View attachment 526322
View attachment 526323
Skulle faktiskt ha varit en Breitling navitimer b01 43 men affären gick i stöpet så det får vänta.![]()
Trött på smart-Watch och klockor för batteriet tar slut.
View attachment 526322
View attachment 526323
Skulle faktiskt ha varit en Breitling navitimer b01 43 men affären gick i stöpet så det får vänta.![]()
Blev faktiskt lite sugen jag med, främst på Radio controlled, slippa bry sig liksom.Trött på smart-Watch och klockor för batteriet tar slut.
View attachment 526322
View attachment 526323
Ja det var lite så jag tänkte.Blev faktiskt lite sugen jag med, främst på Radio controlled, slippa bry sig liksom.
Lyser visarna normalt eller finns det någon knapp som lyser upp boetten?Ja det var lite så jag tänkte.
"Care free" vad gäller batterier, tid och datum.
Lyste dock väldigt svagt inatt.
Ser om det bättrar på sig med lite dagsljus.
Inte vad jag kan hitta.Lyser visarna normalt eller finns det någon knapp som lyser upp boetten?
Visarna laddas olika mycket från olika ljuskällor. Utan att ha något vetenskapligt belägg hävdar jag att de laddas av UV-ljus. Ju mer UV, desto bättre laddas de upp. I direkt solljus tar det inte många ögonblick att få de "mättade" av ljus.Jag la den under ett lysrör i 10 min.
Kameran tar upp ljuset alldeles för bra. Markeringarna för timmar syns inte för mig med blotta ögat.
Men får den tillräckligt med ljus under dagen så borde visarna synas iaf.
View attachment 526401
Synd att de inte finns med tritiumJag la den under ett lysrör i 10 min.
Kameran tar upp ljuset alldeles för bra. Markeringarna för timmar syns inte för mig med blotta ögat.
Men får den tillräckligt med ljus under dagen så borde visarna synas iaf.
View attachment 526401
Det var sådan jag köpte. Väldigt nöjd...Blev faktiskt lite sugen jag med, främst på Radio controlled, slippa bry sig liksom.

) och bla en brandad billig som ser fin ut, men visaren i kronografen pekar snett och den ser ut att ha funktioner men som bara är fejk.|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |