Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Breigtling och Colt börjar närma sig min smak : P . Lite cleanare look och inte så förbannat plottrigt.
Hur är det Automat har urtavlor kl 12, 3, 6 och Superquartz har kl 10, 2 ,6 ?
Det ser ut som en termo-quartz på bilden ?

Någon som är sugen på en Steinhart Ocean 1 eller Titanium 500?
Skickat från min HTC 10 via Tapatalk
Bild?Någon som är sugen på en Steinhart Ocean 1 eller Titanium 500?

Vad är det för båt du jobbar på?det är trevligt med nya ur. Själv har jag fått nytändning på min Steinhart Ocean One I stål när den andra är på lagning. Funderar på en rräningsklocka som komplement, typ garmin, suunto eller moto360
Där ser man.. En tjej i varje hamn, eller?![]()
Ombyte förnöjer. Gummiband kan se schysst ut på en dykare eller sportklocka. Och den där Tissoten är ju onekligen sportig.Min Oris fick för sig att spotta ut en sprint häromdagen. Jag fångade uret och petade tillbaka sprinten men var lite skeptisk till att lita på att den inte skulle ge sig av igen. Urmakare med nya sprinter behövs.
Fast, när man är på en båt längs Afrikas västkust är urmakare inte det som det finns mycket av. Dock har vi en ganska trevlig gift shop ombord och I den hittade jag denna Tissoten. Något helt annat än de dykur med metallänk jag har många av.
Som någon nämnde tidigare i tråden så är DC Rainmaker en bra sida för information om träningselektronik.Funderar på en rräningsklocka som komplement, typ garmin, suunto eller moto360
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |