Köp av klocka/armbandsur

Nyinköpt Rolex.Bild lite dålig men det får duga.Förstår bara inte varför de är så tunga.Borde ju sväva över armen tycker man. :crash

2ytpdvn.jpg

Last edited:
Min favorit, men den har legat oanvänd sedan i somras.

Bifogat

• Skärmavbild 2015-12-04 kl. 23.28.28.jpg
    Skärmavbild 2015-12-04 kl. 23.28.28.jpg
    32.7 KB · Visningar: 99
Aha.. Det var lite långsökt saken är att jag ser inte så bra på kvällen eller på morgonen utan glasögon och behöver betydligt mer kontrast.. Pappa ville ge mig den i julklapp..

Det stod i förra helgens SvD Perfect Guide att den var populär bland italienska kvinnor förr i tiden. :gnissla
Populär som i att italienska kvinnor gillade att bära den eller att män som bar den blev populär hos italienska kvinnor?

Populär som i att italienska kvinnor gillade att bära den eller att män som bar den blev populär hos italienska kvinnor?
Det stod att den utvecklats för italienska kustbevakningen eller marinen eller något sådant, men sedan började italienska kvinnor använda den istället.
Jag skulle inte ta någonting som står i den bilagan på allvar för övrigt. Äckligaste "livsstilsmagasin" man kan tänka sig.

Ngn som har koll på smartklockor? Tänkte köpa en till damen och har kollat på Moto 360 2nd gen. Är den ngt att ha? Krav: Android, pulsgrejer, gärna rund.

Ngn som har koll på smartklockor? Tänkte köpa en till damen och har kollat på Moto 360 2nd gen. Är den ngt att ha? Krav: Android, pulsgrejer, gärna rund.

Bara så jag inte rekommenderar fel, är det damen eller klockan du har krav på att ha puls och vara rund? :hihi

Swatch och victorinox borde släppa något billigare. Vem köper en Breitling Android klocka??

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D