MackeNo1
Varför slita på mer än ett hjul i taget?
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- KTM 1290 Super Duke R -18, Suzuki GSF 1200 Bandit -98 café racer projekt, Husqvarna FE 350 -14, PGO G-Max 150, Yamaha Beluga -92
Grymt snygg 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Yes, den vänstra.Vilken av dessa två tycker ni ser bäst ut?
Yes, den vänstra.
Liknar för övrigt min nya klocka (sålde bilen i veckan och köpte en klocka av handlarn. Ja, jag har antagligen en klockfetisch...).
![]()
Tackar! $190.snygg, vad får man ge för en sådan?
den vänstra tycker jag
Räkna med att du har den i 10 år så är 1000 pix inte mycket.Jag håller med, det jävliga är bara att den är mycket svårare att få tag på samt kostar 1000:- mer än den högra klockan...![]()
Tackar! $190.
Har du handlat från jomashop.com? Erfarenheter?den här klockan tag heuer grand carrera calibre 17 hade jag förut sålde den för ett halvår sen. Köpte den genom min farbror i Usa för att slippa betala avgift, gav 5000dollar för den hade sparat ett tag till den.
Tjänade lite på den när jag sålde den. Håller på att spara till en maurice lacroix nu.
jomashop.com är en bra klocksida mycket bättre priser än i Sverige.

Ingen aning faktiskt. Kolla med lokala BMW-nasaren skulle bli mitt tips.finns den att handla i sverige eller bara "over there"?
Här finns det en del BMW-klockor. Just den där finns det inte bild på, men det är två stycken som saknar bild.finns den att handla i sverige eller bara "over there"?

Tjae... Vet inte om jag skulle våga köpa en så dyr klocka utan att veta exakt vart den kommer ifrån.Nu har jag sålt alla mina klockor utom en. Börjar om från början. Men fort går det så helvetet inte. Det finns aldrig någon Cartier tank i vettigt skick i landet. Köpa via eBay?![]()

Jag ska fan köpa en äkta Rolex-kopia i Turkland. Bara för att det e så lökigt.![]()
haha. har redan en sådan beställning på g. en polare åkte till turkiet midsommardagen och bör ha en sådan med sig hem till mig.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |