Zeb_Macahan
Bettingansvarig
Visst gör den.
Förövrigt utnämner jag mig själv till meister om jag gissar rätt att din avsikt att representera dadadadaaaaaa.. till Beethovens femte symfoni?
:mozart :mus-ikalisk
:HAJEN :SKRÄCKFILM :inyourface
/ Jens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Visst gör den.
Förövrigt utnämner jag mig själv till meister om jag gissar rätt att din avsikt att representera dadadadaaaaaa.. till Beethovens femte symfoni?
:mozart :mus-ikalisk
:kuggis
Njet. Inget än. Funderar på att skicka ytterligare ett mail och, hör och häpna, hota om att lämna sviiiinigt dålig feedback... För det verkar ju vara det värsta som kan hända, ratingen och stjärnorna verkar ju vara viktigare än att faktiskt få en kund nöjd.Inga nyheter om klockan?
/ Jens
Me no like PVD coating. Jag kan tänka mig vad mor skulle säga om jag coatade min Sub som jag fick i 30-årspresent...![]()
Inga sådana problem hos Dutyfreeisland; min natthök var felfri. Igen superkvalitetskänsla, men helt OK att betala 1500 för.
Varför i hela friden köpte du en svart? :macgyver :rambo
Nattgöken är la svart? Himmelshöken är nå annat. Eller va?

Nu kom det nåt kryptiskt mumbujumbo från ebaysäljaren. Han bubblar något om att Ms TjingTjong är "part time student" och inte har tid att svara på mail??!
I övrigt beklagar han sig och ber mig att skicka tillbaka klockan för att antingen få en ny, eller pengar tillbaka.
Vad ska jag orka göra? Jag har ju börjat gilla klockan (använt den i max 10min totalt) och är ju sugen på att behålla den. Ska jag mecka med paketering och risken för att den aldrig kommer att nå ursprungliga säljaren i Singapore? Alternativt ska jag leta upp en ny länk/armband och köra på som att inget hänt?
Följdfråga, var hittar jag ett schysst tygarmband eller liknande som skulle kunna passa?
Blir att skicka tillbaka. Har dock inte fått klart för mig gällande försäkring och hur administrationen av sändingen ska gå till.Inget tygarmband.
Han ska skicka returetikett / fraktsedel.
Han ska stå för försäkring!
Be honom skicka ny klocka med returpapper i samma paket.
/ Jens
Blir att skicka tillbaka. Har dock inte fått klart för mig gällande försäkring och hur administrationen av sändingen ska gå till.
Btw så beställde jag en sådan här igår. Känns lite smidigare att ha tillgång till den istället för att antingen ränna hos urmakaren alternativt försöka döda sprinten i länken med hammare och dorn.
Antingen det, eller så blir det att skola om sig. För den här jefla bilbranschen är ju inget vidare.Fint. Du kommer alltså handla klockor satan i fortsättningen?
/ Jens

Antingen det, eller så blir det att skola om sig. För den här jefla bilbranschen är ju inget vidare.![]()
Äh, skojar så till vida att jag jobbar som projektledare/entwicklung inom klimatsystem (HVAC, AC-loop, kompressor, kondensor) hos en _world wide supplier_ till bilindustrin. Mycket Volvo och düschka bilar blir det...Bilbranch.
Antingen läser jag inte ut det du menar eller så jobbar du som bilskojare? Isåfall, vilket/vilka märken?
/ jens
|
BMW F 450 GS ”Din bästa kompis”
Screenshot Nya BMW F 450... |
|
|
|
Nya MV Agusta Brutale 800
MV Agusta Brutale har länge... |
|
|
YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT