http://www.tudorwatch.com/#/en/grantour/video/ mm, saken e klar, de kan verkligen marknadsföring, nu vill jag ha en ..
Samma prisklass som Rolex oxå såg jag :-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
http://www.tudorwatch.com/#/en/grantour/video/ mm, saken e klar, de kan verkligen marknadsföring, nu vill jag ha en ..
hmm, nu blev jag hooked på steinhart :/ Retar mig lite på deras "limited water resistance" och vad fan 30 meter betyder. "NO SHOWER" wtf .. Det e nog lite överdrift, 30 meter vaddå, rakt fram ?
Jag gjorde samma misstag som du. Men det är bara dykarna som klarar 30ATM (ok, 100ATM på en av dykarna också). De flesta av deras andra är bara klassade för att knappt klara något vatten alls.Nu snurrar du..! 30 atm ska det vara. Det vill säga 300 meter, gott och väl nog för regn, handtvätt, tubdykning och annat kul!
Jag är kär i mina två! Grymma klockor helt klart.![]()
Hur biffiga handleder har du egentligen?Min steinhart ocean 1 vintage 44mm e för liten för mig :/
Min steinhart ocean 1 vintage 44mm e för liten för mig :/
Hur biffiga handleder har du egentligen?![]()
...och jag som egentligen tycker 42(inte 44)mm är för stort.. Hade hellre fått va 40mm. Men smaken är som arselet.![]()
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |