Har fått nys om en TTR 600 som är importerad från Tyskland, för ett hyfsat pris.
Motardkit, Högkompskolv, bytta ventiler, Nyservad med olja, stift, oljefilter och rengjort luftfilter. Nästa besiktning är i april 09. Gått 2800 mil. Hojen är från 1998.
Nu till det som ställer till det. Den är importerad till Sverige 2006, och har sedan haft 6 ägare tills nu. 6 ägare betyder ca 2ägare/år. Frågan är ju om det är något tokfel som den som köper hojen kommer på efter X antal mils körning, och därefter säljer bort skiten utan att tala om för köpare om problemen.
Hur hade ni gjort i mitt läge?
Motardkit, Högkompskolv, bytta ventiler, Nyservad med olja, stift, oljefilter och rengjort luftfilter. Nästa besiktning är i april 09. Gått 2800 mil. Hojen är från 1998.
Nu till det som ställer till det. Den är importerad till Sverige 2006, och har sedan haft 6 ägare tills nu. 6 ägare betyder ca 2ägare/år. Frågan är ju om det är något tokfel som den som köper hojen kommer på efter X antal mils körning, och därefter säljer bort skiten utan att tala om för köpare om problemen.
Hur hade ni gjort i mitt läge?