Köp #22 Mozz småroliga Racing T-shirt årgång 2016!!!

Bara en fråga !

Vem äger den übervältränade, solbrända "beach 2016"-kroppen på fotot nedan (framför tegelfasaden).

Jag har misstankar om att du hyrt in någon slimmad 20-årig manlig fotomodell/elitgymnast för att stå som modell till din tischakollektion ? - Och i så fall har vi sponsorer rätt att veta.............Hur mycket pengar kostade detta ? 50 000-60 000 kr...eller mer ?

De pengarna kunde lagts på nåt annat - exempelvis kralligare kolvuppstötarfjädrar eller däck som inte är knöliga.......typ !

Vi Tischaköpare vill veta - Vi vill (kräver) att våra surt förvärvade pengar inte går till något onödigt utan används till det de är tänkta för (Vin, paraplyflickor, sång, racing......och 1-klass biljetter med Emirates) - Går de till en massa icke nödvändiga omkostnader (som 20-åriga elitmodeller.....typ) ...............Då lackar vi ur

->.........Fram med identiteten på fotomodellen, och din faktura för detta flashiga spektakel !

Bara en fråga !

Vem äger den übervältränade, solbrända "beach 2016"-kroppen på fotot nedan (framför tegelfasaden).

Jag har misstankar om att du hyrt in någon slimmad 20-årig manlig fotomodell/elitgymnast för att stå som modell till din tischakollektion ? - Och i så fall har vi sponsorer rätt att veta.............Hur mycket pengar kostade detta ? 50 000-60 000 kr...eller mer ?

De pengarna kunde lagts på nåt annat - exempelvis kralligare kolvuppstötarfjädrar eller däck som inte är knöliga.......typ !

Vi Tischaköpare vill veta - Vi vill (kräver) att våra surt förvärvade pengar inte går till något onödigt utan används till det de är tänkta för (Vin, paraplyflickor, sång, racing......och 1-klass biljetter med Emirates) - Går de till en massa icke nödvändiga omkostnader (som 20-åriga elitmodeller.....typ) ...............Då lackar vi ur

->.........Fram med identiteten på fotomodellen, och din faktura för detta flashiga spektakel !

Jamen, känner du inte igen MIG????:huvet:fakta

Jamen, känner du inte igen MIG????:huvet:fakta

Ahhhh.

Ja nu när du säger det !

Tyckte bara att du var för snygg, för sexig och för vältränad.....men nu när jag tittar lite noggrannare. Japp...det är inget att tveka om, det är ju du !

:tummenupp

Bra - Då används inte mina surt intjänade stålar till annat än det de är tänkta att sponsra ! - BRA :krama

:tungan
Ahhhh.

Ja nu när du säger det !

Tyckte bara att du var för snygg, för sexig och för vältränad.....men nu när jag tittar lite noggrannare. Japp...det är inget att tveka om, det är ju du !

Bra - Då används inte mina surt intjänade stålar till annat än det de är tänkta att sponsra ! - BRA :krama

:rofl

Finn fem fel!

Hmmmmmm..... Tänka...tänka.... tänka.....

Kan inte!!!! Det finns inga!!!!:)

- - - Updated - - -

Jo förresten, jag har fått längre hals på den vänstra bilden!
:fakta

Bifogat

• Tischa 1.jpg
    Tischa 1.jpg
    800.7 KB · Visningar: 70
  • Tischa design.jpg
    Tischa design.jpg
    764.2 KB · Visningar: 60
Finn fem fel!

Hmmmmmm..... Tänka...tänka.... tänka.....

Kan inte!!!! Det finns inga!!!!:)

Jo förresten, jag har fått längre hals på den vänstra bilden!
:fakta

Och betydligt mindre underhudsfett...! Daaamn! Snacka om att ett race i öknen kan göra under för deffningen! Redo för Beach 2016 i februari!!! :tummenupp

Då har man sållat sig till den exklusiva skara som kommer bära denna tischa i sommar. :tummenupp

Nu jämras kom min mozztisha! Då ska jag ha den till jobbet imorgon! :fakta

Nu jämras kom min mozztisha! Då ska jag ha den till jobbet imorgon! :fakta

Dokumentera!!! Det måste ju in i den här tråden!!!!:)

http://www.sporthoj.com/forum/showt...ha-har-setts-i&p=6237805&posted=1#post6237805

- - - Updated - - -

View attachment 427904

Den låg på hallgolvet när jag kom hem, testades givetvis omedelbums!

Snyggt blev det också!!!!

- - - Updated - - -

:banana dåså kom dom fina Tischorna idag ,, Tackar :Bugar

KUL att du gillar den!!! Nöjet är helt på min sida!!!

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph