Köp #22 Mozz småroliga Racing T-shirt årgång 2016!!!

Bara en fråga !

Vem äger den übervältränade, solbrända "beach 2016"-kroppen på fotot nedan (framför tegelfasaden).

Jag har misstankar om att du hyrt in någon slimmad 20-årig manlig fotomodell/elitgymnast för att stå som modell till din tischakollektion ? - Och i så fall har vi sponsorer rätt att veta.............Hur mycket pengar kostade detta ? 50 000-60 000 kr...eller mer ?

De pengarna kunde lagts på nåt annat - exempelvis kralligare kolvuppstötarfjädrar eller däck som inte är knöliga.......typ !

Vi Tischaköpare vill veta - Vi vill (kräver) att våra surt förvärvade pengar inte går till något onödigt utan används till det de är tänkta för (Vin, paraplyflickor, sång, racing......och 1-klass biljetter med Emirates) - Går de till en massa icke nödvändiga omkostnader (som 20-åriga elitmodeller.....typ) ...............Då lackar vi ur

->.........Fram med identiteten på fotomodellen, och din faktura för detta flashiga spektakel !

Bara en fråga !

Vem äger den übervältränade, solbrända "beach 2016"-kroppen på fotot nedan (framför tegelfasaden).

Jag har misstankar om att du hyrt in någon slimmad 20-årig manlig fotomodell/elitgymnast för att stå som modell till din tischakollektion ? - Och i så fall har vi sponsorer rätt att veta.............Hur mycket pengar kostade detta ? 50 000-60 000 kr...eller mer ?

De pengarna kunde lagts på nåt annat - exempelvis kralligare kolvuppstötarfjädrar eller däck som inte är knöliga.......typ !

Vi Tischaköpare vill veta - Vi vill (kräver) att våra surt förvärvade pengar inte går till något onödigt utan används till det de är tänkta för (Vin, paraplyflickor, sång, racing......och 1-klass biljetter med Emirates) - Går de till en massa icke nödvändiga omkostnader (som 20-åriga elitmodeller.....typ) ...............Då lackar vi ur

->.........Fram med identiteten på fotomodellen, och din faktura för detta flashiga spektakel !

Jamen, känner du inte igen MIG????:huvet:fakta

Jamen, känner du inte igen MIG????:huvet:fakta

Ahhhh.

Ja nu när du säger det !

Tyckte bara att du var för snygg, för sexig och för vältränad.....men nu när jag tittar lite noggrannare. Japp...det är inget att tveka om, det är ju du !

:tummenupp

Bra - Då används inte mina surt intjänade stålar till annat än det de är tänkta att sponsra ! - BRA :krama

:tungan
Ahhhh.

Ja nu när du säger det !

Tyckte bara att du var för snygg, för sexig och för vältränad.....men nu när jag tittar lite noggrannare. Japp...det är inget att tveka om, det är ju du !

Bra - Då används inte mina surt intjänade stålar till annat än det de är tänkta att sponsra ! - BRA :krama

:rofl

Finn fem fel!

Hmmmmmm..... Tänka...tänka.... tänka.....

Kan inte!!!! Det finns inga!!!!:)

- - - Updated - - -

Jo förresten, jag har fått längre hals på den vänstra bilden!
:fakta

Bifogat

• Tischa 1.jpg
    Tischa 1.jpg
    800.7 KB · Visningar: 70
  • Tischa design.jpg
    Tischa design.jpg
    764.2 KB · Visningar: 60
Finn fem fel!

Hmmmmmm..... Tänka...tänka.... tänka.....

Kan inte!!!! Det finns inga!!!!:)

Jo förresten, jag har fått längre hals på den vänstra bilden!
:fakta

Och betydligt mindre underhudsfett...! Daaamn! Snacka om att ett race i öknen kan göra under för deffningen! Redo för Beach 2016 i februari!!! :tummenupp

Då har man sållat sig till den exklusiva skara som kommer bära denna tischa i sommar. :tummenupp

IMG_20160302_173707.jpg

Den låg på hallgolvet när jag kom hem, testades givetvis omedelbums!

Nu jämras kom min mozztisha! Då ska jag ha den till jobbet imorgon! :fakta

Nu jämras kom min mozztisha! Då ska jag ha den till jobbet imorgon! :fakta

Dokumentera!!! Det måste ju in i den här tråden!!!!:)

http://www.sporthoj.com/forum/showt...ha-har-setts-i&p=6237805&posted=1#post6237805

- - - Updated - - -

View attachment 427904

Den låg på hallgolvet när jag kom hem, testades givetvis omedelbums!

Snyggt blev det också!!!!

- - - Updated - - -

:banana dåså kom dom fina Tischorna idag ,, Tackar :Bugar

KUL att du gillar den!!! Nöjet är helt på min sida!!!

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back