Könsdiskriminerande reklam?

Hoppas ju du faktiskt du skämtar när du säger att du anmäler sådan reklam pga av att den är diskriminerande för kvinnor.

För denna bilden stärker ju knappast den bilden av tjejer. Visst du kanske gillart och många andra också :tummenupp
profilepic6931_4.gif

Förklara dig gärna.

Hoppas ju du faktiskt du skämtar när du säger att du anmäler sådan reklam pga av att den är diskriminerande för kvinnor.

För denna bilden stärker ju knappast den bilden av tjejer. Visst du kanske gillart och många andra också :tummenupp
profilepic6931_4.gif

Förklara dig gärna.

Fast det är jäkla goa omslutande läppar hon har. Det måste jag säga. :tummenupp

Det är en banan.
Ni är ju lika dåliga ni som ser det som en gul, böjd penis. Hon kanske suger på sin banan, det finns ju folk som äter banan med sked. Nu håller jag med alla föregående åsikter om personen på bilden så jag försvarar det inte alls.

Men va fan, förbjud reklam i allmänhet tycker jag då all reklam är fruktansvärt värdelös, överallt, och hela tiden. Och tack vare feminister kan vi snart sälja Sverige.
Vi borde ta alla feminister och göra något väldigt förnedrande och sexistiskt med dom. Använd fantasin.

Jag är rätt så säker på att Ankan var ironisk!

Så slutta tjaffsa ffs!

:skrattaåt

Nedanstående är inte alls detsamma, men å andra sidan så är det också en slags förnedring om man nu måste se det så.

Jag tycker deras reklamer är sjukt roliga:

[YOUTUBE-ID]he4fBK3d8hk[/YOUTUBE-ID]

Tydligen säljer diskriminering, för hur skulle vi annars komma ihåg reklamerna.

:rofl :skrattaåt Den är ju helt klockren:tummenupp .

Förklara dig gärna.

Den där bilden är ju sjukt kul. :rofl Jag tror dock att Duckies humor tarvar lite självdistans även hos betraktaren. :D

Vad säger man till en tjej med en blåtira?

Ingenting....hon är redan tillsagd....

Kunde inte låta bli, undrar om man hamna på någon hitlist hos några militanta feminister nu?..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT