Limez
Liten pinne kittlar bättre än stor stock
Hur är det med denna då?
Den är...
Grym!!!
Har den förövrigt på hårddisken
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med denna då?
Hur är det med denna då?
Det var jag som anmälde den!![]()
Hur är det med denna då?
Nedanstående är inte alls detsamma, men å andra sidan så är det också en slags förnedring om man nu måste se det så.
Jag tycker deras reklamer är sjukt roliga:
Tydligen säljer diskriminering, för hur skulle vi annars komma ihåg reklamerna.
Ska bli kul att se när de följer upp "Ladies Night"-temat med ett "Mens night". Sexiga brudar som är överkvinnliga och kåtar upp en hel arena med snubbar. Då kommer hela FI med tillhörande ultra-flator och mansförtryckare att stå utanför för att få en chans att slå ihjäl en mansgris. Jämlikt ska det vara....
Du verkar ju inte ha något liv. Din livsbild måste vara ganska sne om du kan lägga energi på reklam "som jag inte tycker är nått speciellt" istället för dom verkliga problemen här i samhället.Det var jag som anmälde den!![]()
Det är ju sådana som du som skapar problemen, inte löser dom.
Alla stackar kvinnor som måste banta för dom ser en bild på en snygg tjej med fin kropp. Ligger inte då problemet hos den kvinnan än hos reklamen ?
Är man så lättpåverkad att man måste göra en sån sak för en annan person ser ut på det viset, så ligger nog problemet någon annanstans och inte i sjävla budskapet.
Vi killar då, får inte vi se massor med killar med bra kroppar med schyssta muskler. Visst vill jag se ut som dom har jag ju ett val, börja träna och äta bättre.
Vad är det för fel på folk. Lever sina liv i skuggorna av kändisar som ser snygga ut på en photoshopad bild och tror det är idealet. Näe problemet ligger nog hos personen och dennes uppfostran eller sin egen världsbild.
Hur är det med denna då?
Du verkar ju inte ha något liv.
Jag har anmält den också!![]()
Du verkar ju inte ha något liv.
Hur var det med den med motorcykelskor där svenska RR förare visade upp sig i bara skorna, anmälde du dom också, eller bara den med tjejen på?
Skönt att man slipper umgås med en sådan trångsynt människa som du. Som inte kan se det roliga i en situation utan bara ska anmäla för allt.
Din kedja är verkligen för lång, den borde gjorts kortare för länge sen.
Varför skapade gud kvinnan?
För att bära sperma från sovrummet till toaletten
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |