Könsdiskriminerande reklam?

Hur kan jag ha missat detta. Denna om någon reklam borde ju blivit fälld, känns lite löjligt när man inte får sälja underkläder till kvinnor porträtterandes halvnakna kvinnor men här är ju kopplingen till produkten verkligen tveksam.....

Jag ser inte problemet?

Ja jösses.... Att man orkar... Det är sånt folk som gör reklamen skitboring.. :huvet
Det MÅSTE finnas bättre saker att lägga sin energi på...:confused:

Ja jösses.... Att man orkar... Det är sånt folk som gör reklamen skitboring.. :huvet
Det MÅSTE finnas bättre saker att lägga sin energi på...:confused:

Jag minns min allra första Riesen...:rolleyes:

Eller nån annan trevlig snutt om analklåda, urinläckage eller mensproblem. :3freak

Jag minns min allra första Riesen...:rolleyes:

Eller nån annan trevlig snutt om analklåda, urinläckage eller mensproblem. :3freak

Ooooooooh peddofarfar.... :D

Men den är väl också diskriminerande??
Det är bara män i den... :ajjabajja

Och sen när vi ändå är inne på choklad...
Lindt har bara chokladmästare... Inga mästarinnor...
Alltså är dom också sexistiska!
Duckie! PÅ DOM! :hihi

Sex säljer, spelar ingen roll om det finns medelålderskärringar i ngn sorts kris, vi älskar sex och det får oss att köpa och konsumera väldigt mkt.

Det finns få saker som styr och triggar vår vardag, det är cash, sex och att uppnå våra mål, that's it...

Så tjejer får visa sina :arsele och :tuttar hur mkt dom vill, det är säxy.

Ja jävlar... Så fort det är en halvnaken tjej med är det sexistiskt, men ingen hade anmält om det va en kille med.

Ja jävlar... Så fort det är en halvnaken tjej med är det sexistiskt, men ingen hade anmält om det va en kille med.

Att döma av din bild är du man, vit och svensk. Vänj dig vid att aldrig få säga vad du tycker. Hade du dessutom varit medelålders så är du helt körd. Du ska känna en kollektiv skuld och ett kroniskt svårmod över att europeiska länder hade kolonialstater för 500år sedan och for på korståg för 1000år sedan. Någon drog ju även upp vikingarnas beteende i en debatt om nutida terrorister och att vi minsann är lika goda kålsupare.

Skämmes Putte!

Sex säljer, spelar ingen roll om det finns medelålderskärringar i ngn sorts kris, vi älskar sex och det får oss att köpa och konsumera väldigt mkt.

Det finns få saker som styr och triggar vår vardag, det är cash, sex och att uppnå våra mål, that's it...

Så tjejer får visa sina :arsele och :tuttar hur mkt dom vill, det är säxy.

Och lik förb. så ska det finnas tråkmånsar som ska anmäla allting hit och dit...
Kolla på roliga reklamer på youtube... Alla förbjudna reklamer må vara med naket men dom är ju faen så mycket roligare att titta på än sk!ten vi ser på tv idag..

Visst är det en väldigt annorlunda företeelse va??

härregud, jag kommer ihåg när den reklamen hang på gigantiska billboards över hela stan, det var tider det, ingen som såg nått fel med det!

:machinegu förbannade feminister

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...