köööörkort! :D

jezziiie

Member of Huddinge MCK.
Gick med
13 Jun 2003
Hoj
En okonventionell gatmissil, enligt Allt om MC. (ombyggd ZZR med släpvagn)
guess what? 07.30 i måndags tog jag mellanklasskortet! jääää - I'm the happiest gal in the world! :banana nu behöver jag aldrig mer manövrera en Virago i hela mitt liv! :hihi

nomolas skrev:
Härligt!!! Skön känsla att få köra själv inte sant? :tummenupp

Jaa, som fan!! :Bugar En polares spontana kommentar, när jag avslöjat nyheten, var: "Välkommen till livet." :lol

jezziiie skrev:
guess what? 07.30 i måndags tog jag mellanklasskortet! jääää - I'm the happiest gal in the world! :banana nu behöver jag aldrig mer manövrera en Virago i hela mitt liv! :hihi

Jae, Grattis!!! jag tog mitt i onsdags.. :D lite nöjd man va då, något som inte e lika skoj är att ja inte har en hoj å köra på, så har du vägarna förbi örebro så får du gärna komma förbi så kan vi hångla å ta en tur på din hoj.. :tungan :tummenupp

Fluxir skrev:
Jae, Grattis!!! jag tog mitt i onsdags.. :D lite nöjd man va då, något som inte e lika skoj är att ja inte har en hoj å köra på, så har du vägarna förbi örebro så får du gärna komma förbi så kan vi hångla å ta en tur på din hoj.. :tungan :tummenupp

HA HA HA !!! In your dreams, boy! :rolleyes: Jag har redan en att hångla med! :tungan + att Örebro inte är ett aktuellt resmål i sommar. ;)

Grattis själv förresten! :hihi

jezziiie skrev:
HA HA HA !!! In your dreams, boy! :rolleyes: Jag har redan en att hångla med! :tungan + att Örebro inte är ett aktuellt resmål i sommar. ;)

Grattis själv förresten! :hihi

hehe, man måste ju fråga annars får man ju aldrig reda på svaret... :rolleyes:

Tackar!

jezziiie skrev:
Jättegrattis!!!!!!! :banana

Skön känsla

Fluxir skrev:
hehe, man måste ju fråga annars får man ju aldrig reda på svaret... :rolleyes:

Tackar!

hehe, absolut! Det är aldrig fel att vara rakt på sak! :tummenupp

Grattis!
Men kom ihåg att ta det lugnt.
Min kompis fick en närkontakt med en Volvo i tisdags och ligger på sjukhus för tillfället. Se alla andra trafikanter som idioter så blir det nog bra!

Grattis, nu får du övningsköra utan sällskap och grön skylt.

jezziiie skrev:
Stort grattis,gick du på farsta trafikskola?

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph