Magg0t
Speed Is Priceless
- Gick med
- 24 May 2009
Hej, jag lag min hoj sedan en tid tillbaka. Jag fick åka till sjukhuset och vart kvar i 2 dagar. Detta är min första hoj och jag har aldrig tagit av kåporna eller plockat bort luftintagen. De va en kompis till mig som tog av allt som vart skadat osv så jag vet inte hur de satt förut. Nu har jag fixat lite och vet hur allt ska sitta osv men jag har 2 delar över och undrar om någon kan hjälpa mig var jag ska sätta dem ? De står "R" och "L" på den och jag bifogar bilder så ni får se:
Mvh Magg0t
Mvh Magg0t
