Nikel
Gudomlig sporthojare
I går var jag på varenda måleri och materialaffär i uddevalla och letade efter en affär som sålde glasfiber väv typ Twillväv, till slut hittade jag en som kunde beställa och det var en båtaffär som ligger mellan siba och torp,
för att komma dit så åker man in p[ siba avfarten och svänger höger så man åker ifrån siba, längst bort på denna gata ligger en båt affär som kan köpa hem kolfiber glasfiber kevlar special blandningar mella kolfiber och kevlar polyester mm. 1x1 m glasfiber kostar 112kr och 1 kg polyester kostar 122kr,
kolfiber och kevlar ligger på runt 520 kr. jag beställde hem det ovan.
jag byggde en mall i går ochså till en bakskärm av wellpapp som jag sedan täckte med värdelös 10kr silvertejp som säljs i uddevallas 10kr affär.
mer uppdate och bilder på mall kommer i kväll.
...Niklas
för att komma dit så åker man in p[ siba avfarten och svänger höger så man åker ifrån siba, längst bort på denna gata ligger en båt affär som kan köpa hem kolfiber glasfiber kevlar special blandningar mella kolfiber och kevlar polyester mm. 1x1 m glasfiber kostar 112kr och 1 kg polyester kostar 122kr,
kolfiber och kevlar ligger på runt 520 kr. jag beställde hem det ovan.
jag byggde en mall i går ochså till en bakskärm av wellpapp som jag sedan täckte med värdelös 10kr silvertejp som säljs i uddevallas 10kr affär.
mer uppdate och bilder på mall kommer i kväll.
...Niklas