Ja, män alltså.. Jäkla grottvarelser!
Kvinnor, oförstående...
Women are from Venus and men are wrong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja, män alltså.. Jäkla grottvarelser!
ja men elle hur, å de påstår att VI är svåra att förstå sig på..
Ja, eller hur! Tjejer är visserligen mer komplicerade att förstå sig på överlag, men män alltså. De gör så jäkla ologiska saker, helt utan förvarning. Sen när man tycker det är konstigt tittar de bara på en med en tom blick, som verkligen bevisar att det inte finns minsta lilla aktivitet innanför det där pannbenet!


Ja, eller hur! Tjejer är visserligen mer komplicerade att förstå sig på överlag, men män alltså. De gör så jäkla ologiska saker, helt utan förvarning. Sen när man tycker det är konstigt tittar de bara på en med en tom blick, som verkligen bevisar att det inte finns minsta lilla aktivitet innanför det där pannbenet!
Håller helt med! tjejer är värre, men killar alltså, kan va helt underbara som vänner, å så får man för sig å försöka satsa på nån av dem. ja men vips så räcker inte blodeförsörjningen till bägge deras huvuden.. elle nått..
.... ja men vips så räcker inte blodeförsörjningen till bägge deras huvuden.. elle nått..

Då försöker du helt enkelt ha avancerade konversationer vid fel tillfälle.![]()
Exempel: Klockan 03:38. Onsdag. Inte på semestern. Han har sovit i 4 timmar. Väck honom inte med frasen -Vi måste prata.

Så är det verkligen! Det är betydligt lättare att vara vän med killar än med tjejer, men får man för sig att man vill vara mer än vän med någon av de där varelserna blir de genast underliga. Och det kvittar om det är en gammal vän, eller en främling. De är likadana, allihop!
Då försöker du helt enkelt ha avancerade konversationer vid fel tillfälle.![]()
Exempel: Klockan 03:38. Onsdag. Inte på semestern. Han har sovit i 4 timmar. Väck honom inte med frasen -Vi måste prata.
Haha, det är möjligt. Jag har ändå sänkt mina krav något enormt, men hittar ingen som passar in för den sakens skull! Och det är inte ens några konstiga krav...![]()
Exempel: Klockan 03:38. Onsdag. Inte på semestern. Han har sovit i 4 timmar. Väck honom inte med frasen -Vi måste prata.
Prova kraven två ögon, en näsa, en mun, två öron, två armar, en snopp, två ben, så hittar du nog någon typ vem som helst. Just go for it!![]()
Och du tror inte den som ska inneha de egenskaperna jag nämnde innan, ska se ut just så?

Ja, men du började ju rada upp en massa andra krav som är helt omöjliga att möta upp.![]()
Haha va? Som?


Håller helt med! tjejer är värre, men killar alltså, kan va helt underbara som vänner, å så får man för sig å försöka satsa på nån av dem. ja men vips så räcker inte blodeförsörjningen till bägge deras huvuden.. elle nått..

Så fort jag försöker satsa på någon skriker de "JÄVLA PERVO!"... Varför?![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |